Alla inlägg under juni 2008

Av Mela - 30 juni 2008 09:06

Jag har läst ett antal undersökningar om hur många gånger män tänker på sex under en genomsnittlig dag.

Jag kommer inte ihåg den exakta siffran, men det var många och jag kan verifiera att den förmodligen stämmer, den kanske t.o.m är i underkant.

Kvinnor i liknande undersökningar tänker inte alls lika ofta på sex.


Samma sak är det med undersökningar om hur ofta man har sex, hur många som är otrogna och antal sexpartners, där män ligger skyhögt över vad kvinnor uppger i samma undersökningar.

Något som ligger till grund för många kvinnosakskvinnors slutsats att män är sexgalningar som inte borde vara existensberättigade.


Det är sant, män tänker på sex… ofta. Vissa män försöker även förverkliga dessa tankar, oftast med ganska patetiskt resultat som medför att dom får gå och sätta sig hos polarna igen, vederbörligen avsnoppade.

Men polarna gör high five och sedan är det bara att göra ett nytt försök.

Ibland, väldigt sent på kvällen och inte med någon som dom i nyktert tillstånd skulle ta i ens med tång, så får dom napp och en tillfällig sängkamrat.


Detta faktum att män så ofta tänker på sex, har så många sexpartner och så ofta är otrogna, när kvinnor inte är det får mig att undra hur det går till?

Hur män lyckas ha sex så ofta med så många olika kvinnor när kvinnor inte har det?

Hur gör männen för att klara av det?


Är det möjligen så att det finns ett fåtal, väldigt lösaktiga slampor därute, som ligger med alla dessa män?

Kvinnor som ligger i som furier för att stilla alla dessa sexgalna mäns lustar?

Som ställer upp för alla dessa singelmän eller män med frigida kvinnor därhemma?


Så måste det bara vara, för det finns ingen annan förklaring.

Och när man tänker på det så är det något väldigt vackert det dessa kvinnor gör.

Att så osjälviskt ställa upp för att släcka dessa sexhungrande mäns lustar trots att vi vet att kvinnor inte tänker på sex i stort sett alls.



//  Mela

Av Mela - 30 juni 2008 08:28

Vaknade av att jag fick en stooor blöt Puss av Jens....

- Tulle bada......

så han hoppade ner i bade en stund.. Linus klädde sig och satt redo att gå till dagis, han ska till en kompis idag så han hade bråttom ner...

Tulle gick utan blöja.. Börjar bli stora killen..

Doris följe me ner på dagis, så jens gick å höll i kopplet hela vägen..

- Tulle Toooor, kan hålla Doooooris sävl....


När jag kom hem va det Treo som gällde.. Huvudet känns som en ballong och näsan rinner som en kran, och kroppen e sådär seeg... dags och bli förkyld igen eller (?!?!)


Sms av Camilla som redan va less på Sthlm igen..

Tror ja smittat ná me Östersunds sjukan... *L*

Camilla...... Mijjie vuelkebe Luvlielåspan .... Eller hur ????

Snart så....... * flinar stort *

Saknar Kroik juh... Värsta fina och goa flickan.. Som verkligen sätter ett leende på min läppar... Goare flicka får man leta efter juhe...

Å Min ANN.. Älskade Älskade Ann....


Ev.. Tatuering snart igen för mig.. Får nog min Half Arm snart iaf...

Ska åka nåt i veckan och visa mina ideér och kolla vad hon tycker osv


Gaaah.. Nog e bara dravel...

Måste sluta skriva när ja inte har nåt vettigt å skriva juhe........

Vem läser sånt här liksom.. Ingen....



//  Mela

Av Mela - 29 juni 2008 20:49

Enjoy !!!...


=)



Jag



Jag & Camilla



Jag & Kroik



Kroik



Skumpa te Mig & Camilla



Av Mela - 29 juni 2008 20:45

Hemma nu igen då... från Östersund....

Känns !?!?

Inge vidare... Tyckte inte Camilla heller ....

Men.. vi får räkna dagarna till Yran....... Då åker vi upp igen....


Resan ner gick bra iaf... Segt dock då de va mye trafik, å ingen av oss ville åka hem....

Men satt å pratade igenom dagarna som varit, å skrattade, skrattade så vi hade ont i magen.... Varit Sjuukt, galet kul..... :)


Ska slänga in nåra bilder.. snart....


//  Mela

Av Mela - 28 juni 2008 20:27

Manne datnem eahtsam


=)

Av Mela - 28 juni 2008 20:05

Jäääla galna Jämtlänningar... :)


But i Love you all..... *skrattar *


Nu dags för lite middag... Sista myskvällen för mig och Camilla...

Gratäng och  Kött........


Mumma


Pelle... I måra kommer jä hejm...


//   Mela

Av Mela - 28 juni 2008 13:51

NU har vi varit å tryckt i oss en pizza.. =)

Mutcho Mutcho Gott va de ....

Pizza House i Östersund is the shit....

Kul att Lena kom förbi åxå så man fick träffa henne å mysa lite me Emil... De lilla Charmtrollet !!!!..... Nää ja vill inte ha fler barn ....

MEn mysigt och gosa me andras barn, för dom kan man lämna tillbaka..*hihi*


Pille-Rill e på väg hit nu....

Får man kramas litte me henne och snacka skit....


Skriver la mer senare.....



// Mela

Av Mela - 28 juni 2008 11:15

Tack alla för igår,,,

Kroik, Rappen, Ted, Christer, Svea, LångeMan, Sandra och Jenny..

VA en toppen trevlig kväll igår... Verkligen !!


OMg liksom....

Ted åkte på en rak höger av Jenny, Långeman tappade vi bort lite då å då, Camilla släppte prydheten för nåra sekunder... :)


Verkligen toppen trevlig...:)


Från igår kväll:

M: Får tjejer Fisa ?

A: Så klart dom får de.................... Men inte i närheten av mig !!!


C: Fan då...

M: Vaaad ?

C : Du e sååååå EMO.... EMO EMO EMO EMO

M. Jag e ITTE Emo... * surar *


P: M.... Jag älskar dig !!,... Du e såååå Mys Pysig... Du får inte åka hem

M: Me like you looong time 2 Bejbiii....


C: * viskar till M *... Pssst... VAd gör dom som sitter brevid mig ?

M tittar och svarar... : Dom juckar

C: Va faaaaaan......

M säger till R....

R: MEn va Faaaan.. Sluta TORRJUCKA här vid bordet..Det stör mig

Juckarna: Låt oss vara

R: NU jävlar slutar ni..Det STÖÖÖÖÖR.. JUCKA INTE...

Torrjuckarna går.....


R: Du ser ut som Lenita i Ensam Mamma söker...

C: Vaaa?.. Hon e ful juh... Å Värsta tjocka juh

R: Men du e lik henne !!

C.: Så jag e ful alltså ?!!?
R: Nej men asså nej... Ja menar

M: Nu R har du målat in dig i ett hörn...

R: Amen asså hallllå ni fattar inte.....


* skrattar *


Ska iaf bli skönt å åka hem i morgon... Saknar Pelle och Barnen....

MEn Kul har vi haft här iaf......

Östersund e bara så härligt... Å MÄnniskorna......

Presentation

Omröstning

VAD är du (?!?!)
 Emo Girl
 Emo Boy
 Rocker Giiiirl
 Rocker Guy
 Schlager Pingla
 Schlager Grabb
 Pop Brittan
 Pop Boyz
 Musik ?!?
 Opera
 Synthare
 Rn´b:are

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< Juni 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards