Alla inlägg den 19 juni 2008

Av Mela - 19 juni 2008 23:42

Yeees..

Mela har varit på sin första Hip Hop Konsert.... Å... Jaaa... Ja gillade de !!!

Jay Z va heeelt klart Godkänd.. + i kanten åxå..

Bästa låten Som jag hörde ikväll 99 problems.. =)


 



Nåra Bilder...

Nån Mäster Fotograf de Blir ja då aldrig.... Men försök själva fota en "runt-hoppaden-jay-z" mede en kamera som har typ NADA batterier kvar..

Det e typ nästan Omöjligt... =)


Tack TinTin .. Verkligen sååå kul !!!!!




//  Mela

Av Mela - 19 juni 2008 15:19

Jag va bara såå duktig idag när jag Töjde.. =)

De kändes juh knappt.. * stolt *

Nästa gång kommer dock göra ONT.. Då blir de 2storlekar direkt dom töjer..

Men... 4 veckor kvar tills dess... Så ja hinner samla mod...




// Mela

Av Mela - 19 juni 2008 10:24

Då va ansiktet på plats, nu väntar jag bara på C .....

In te stan lite snabbt hon och jag..
East Street, för det e dags å töja ännu en storlek för mig...

Aaaaaaj......

Av alla mina piercingar, så e öronen värst.. Shit... Nu ska jag töja me en 7mm nål...

Chai kommer bryta ihop å bara garva när jag sätter igång ...

Men de ska nog gå.. Jag bangar NOG inte... * återstår och se *


Sen.. Brumma snabbt till Globen till Skinn Fantasi Tattoo.....


Bara massa kroppssmyckning idag... =)

But Hey.... Klart man ska förbättra det man ha...


Min karl kommer bli galen.. * vet *




// Mela

Presentation

Omröstning

VAD är du (?!?!)
 Emo Girl
 Emo Boy
 Rocker Giiiirl
 Rocker Guy
 Schlager Pingla
 Schlager Grabb
 Pop Brittan
 Pop Boyz
 Musik ?!?
 Opera
 Synthare
 Rn´b:are

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< Juni 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards