Alla inlägg den 21 juni 2008

Av Mela - 21 juni 2008 22:32


Dags för den här skatan å sova nu

Natti Natti På er =)

// Mela



Av Mela - 21 juni 2008 21:30

Förslagsvis skulle ju jag kunna ändra mej lite och göra allt det jag skulle vilja men viljan finns inte och viljan måste jag ju vilja ha annars blir allt tvång..

Denna gång har jag inte lyssnat eller tittat på hur människor beter sej eller talar om men på något sätt har jag ändå betraktat, ser på hur människor ser på mej, talar till mej och hur dom drar sej undan och hur jag försvinner från dom. Och vi är alla ganska lika och oförståndiga, gör saker som inte riktigt är genomtänka.

Tex tar på någons hår och vi vet inte om denne någon känner något för oss och trots att vi inte menar illa så blir det en konflikt i denne någon, utan att vi ville det.

Vi dömer varandra fast vi borde veta bättre. Jag dömer fast jag VET bättre. Bara för att jag själv är liten i själen och missuppfattad och ensam, småaktigt från min sida. Men även ett sätt för mej att sätta gränser för vad andra får göra mot mej. Men finns det då ingen medelväg att gå där jag sätter gränser utan att bli missuppfattad eller sårad?

Det är inte min sak att säga, jag bara reflekterar, funderar och är andras bollplank. Utan det finns jag inte och det vill jag inte ska hända.
Eller vill jag det??

Jag ser så många av oss människor som har bekräftelsebehov, ingen vill erkänna det, eller i allafall är dom som törs erkänna det jävligt få, men det är inget munnen behöver säga för att förstås utan det räcker med kroppensspråk.

Någon sa att det är synd om människan och ja det kanske det är men vi försätter oss också i den offerrollen, vi kan göra tvärsom om vi vill, annars är det ju bara att fortsätta pluta med munnen och skaka med underläppen och släppa en eller två krokodiltårar och hoppas på att någon fångar upp dom.

Ja, jag vet inte om det kanske är dags att fundera på hur vi beter oss (även undertecknad) gentemot varandra.

Men ibland känns det som om en klapp på kinden lika gärna kan vara en käftsmäll för den som får en smekning, vad vet vi om vi inte frågar?



//  Mela

Av Mela - 21 juni 2008 19:13

E små seg känner jag..

Nyss tagit mig ett varmt bad... Vilket aldrig e fel..

Men vart inte piggare men...

NU håller jens på å badar, antagligen badar han hela badrummer åxå...

Men de e BARA vatten.... * intalar sig själv *... Går och torka bort....


Ska kasta in en smulpaj i ugnen snart... Törstig och sockersugen som fan idag...

Borde inte vara törstig me tanke på ölen, vinet, smirnoffen, den polska vodkan och Whiskyn igår... Men de e jag.. * skrattar *

Jag och Vodka. Ingen bra Kombination, vilket märktes igår....

Men iaf... Trots de.. Hade verkligen sjukt trevlig me alla....

Och ..*skrattar*... Polacken... han sa -You know, they say that you are sutch a hard  and  tough girl, but you realy are a nice Girl... why haven we talked before. (!?!?! ) .....

Så ni ser.. Jag e rätt snäll =)




//    Mela


Av Mela - 21 juni 2008 12:40

Vakna typ NU... Känns som jag slickat på en trottoarkant...

* torr i munnen å urk *

Meeen.. Va trevligt igår...

Innan vi åkte hem hoppade nåra av oss ner i Poolen..

Jag va först !!!!! =)

God mat, trevliga människor.. Öhum.. Lite för mye å dricka dock..

Men mår bra idag....


Ska snart åka å handla....Blir tacos idag... SJuuukt sugen på de




//  Mela

Presentation

Omröstning

VAD är du (?!?!)
 Emo Girl
 Emo Boy
 Rocker Giiiirl
 Rocker Guy
 Schlager Pingla
 Schlager Grabb
 Pop Brittan
 Pop Boyz
 Musik ?!?
 Opera
 Synthare
 Rn´b:are

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< Juni 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards