Alla inlägg under april 2008

Av Mela - 28 april 2008 21:26

Nu ska Mela ta å dejta sin kudde..
tar me mig Lukas in å nannar..
Natten som va sov ja inte många minuter... *skrattar*..  Hade andrenalin för 100pers säkert som pumpade omkring efter nålningen...

* ryser *

I wanna do it again... =)

Till WhipClub festen i Juni ska jag ha.. * bestämmer *


Annars lungt..

Jobbat idag..  Hade medarbetar samtal me chefen..

Tycker vekligen sånt e as jobbigt..

Va mycke frågor ture" Hur mår du"... " Hur känns de ".. " Efter alla turer mä magen nu, hur tänker du " ( då va vi där igen.. KÄNNA .Undra om min chef e i masskopi me min förra psykolog..* hemska tanke *.. )

Men iaf.. Kändes bra sen.. Han e bra min chef..:) Me like him !!


I morron Kommer Sandra te sthlm.. fan va niiiiiiiiice !!

Ska roa henne nåra timmar.. Linus kommer hänga på in te stan han för han e juh krasslig å kan inte va på dagis.

Jens gick idag..Så nu va lugnet slut för fröknarna där nere.. * moahaha *

Mr.Terror is Back !!.. And stromger then before...


På onsdag kommer min Bejbii Ann från ÖSD..

sk bli sjukt kul å få visa ná sthlm.. Å självklart ska ja dra me henne på Erotikmässan som böjar på Onsdag.. Här ska shoppas leksaker, dricka gott å se på nakna kalarna.. Kan de bli bättre (?!?!)


Såå... som sagt.. Dags för Mela Fela att hoppa ner i lopplådan å stänga sina bruna å sova......... Så hon orkar me veckan som kommer nu....
Mycke kul iaf å se fram emot.. Sånt gillar vi...


Biaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaatch !!!!


Av Mela - 28 april 2008 00:07










playpiercing


=)

Av Mela - 27 april 2008 23:38

Ååå....

Idag lekte Kenneth me nålar på mig..

Jg svärar fortfarande på Moln...

18st 1,6mm ringar bidde de i ryggen... =)

Sååå häftigt.....


Slänger upp bilder i morron för nu måste ja krypa ner i lopplådan å sussa i morron e de juh jobb... Tbx till real World...

Hugs & Kisses

//M

...

Av Mela - 27 april 2008 12:05

Dagen igår flöt på himlans lungt å skönt..

Va på en tok trevlig middag i Uppsala och vi alla nog tills vi nästan sprack, sen efter middag blev de en biltur i uppsala... Värsta Mys-Pys stan e de juh.. =)

Blev iaf rätt sen, va inte hemma förräns vid 00.30 ... Men de va det värt, å de ska göras igen rätt snart...


NU ska jag & Ungarna iväg till stallet snart.. Pussa & Krama lite på Bisse och dona nåra timmar =)

Sen ikväll ska jag iväg å leeeeeka.. Me nålar...=)

ÄNTLIGEN !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


Återkommer senare... Have fun and take care everyone..


//M


Av Mela - 25 april 2008 18:02

Blev en riktigt mysdag idag..

Jens fick va me farmor halva dagen..

Jg åkte å hjälpte Madde lite, å sen blev de systemet...

Införskaffade nåra smirnoffar å lite vin..

Sen brummade vi hem till Madde å började me håret.. De gamla skulle väck å sen skulle de färgas..

Louise droppade förbi hon mä.. Se de blev massa dricka, snacks, skitsnack å fixa me mitt hår.. =)

Blev sååå nöjd..

Svart lååångt hårt me röda Dreads...

TACK MADDE !!!

Sen satt vi å glassade lite på balkongen å hade de gott... Underbara flickor dom där 2.. Löööv Them... =)


Hemma igen nu.. Hade gärna suttit kvar på balkongen me flickorna å druckit gott men barnen här hemma ska matas å sen stoppas isäng....


I morron blir de Uppsala me karln.. Underbart..

Vi e bortbjudna på middag.. Träääävligt värre.. =)


Idag e verkligen humöret på topp !!!!


//M

Av Mela - 24 april 2008 17:51

Denna spelas OM å OM igen hemma hos mig just nu...

Av Mela - 24 april 2008 17:48

I morron får ja nya håret isatt..

Först ska de här bort.. Sen ska de färgas om.. Sen ska de nya i... =)

Spännande..

Lite annorlunda mot va ja har nu blir de.. Blir typ 1 decimeter längre + att de blir 2 färgar istället för bara svart...

Japp..
Ser fram emot de..

Allti kul å få göra om litte....


Btw.. Åt mjukglass idag..
Me karamell strössel...
I lööööv Mjukglass , kittlar så härligt på tungan..

Vafför gör det de ??

E väl helt vanlig jäla glass (?!?!)


//M

Av Mela - 24 april 2008 12:17

Nu har Titan Television ( Tv3 ) jagat mig i nåra veckor.

Therese har jag pratat me.. Mycke trevlig tjej som vill att jag kommer dit och pratar me henne och en programchef...

Hell no !!!

Jag bangar.. Vi har bokat in möte 2gr som jag sen avbokat...

För jag vågar inte .......

* sikken jääla fegis man e *

Jag har absolut ingen aning om va programmet handlar om eller nåt, men Therese har tjatat och tjatat och vill sååå gärna träffa mig för jag verkar vara sååååå go osv osv.. * spääää på me mer smör vettja, de e bra för mitt ego *.. Men vem fan hr hon snackat me igentligen ?!?!?.. * förvirrad *

Hon ringde senast idag..... Jag " hörde " inte telefonen...


Kyckling e mitt andra namn.. *skrattar *


Jaaa Jaaa.. Jag ska ringa upp henne... =)


senare


//M

Presentation

Omröstning

VAD är du (?!?!)
 Emo Girl
 Emo Boy
 Rocker Giiiirl
 Rocker Guy
 Schlager Pingla
 Schlager Grabb
 Pop Brittan
 Pop Boyz
 Musik ?!?
 Opera
 Synthare
 Rn´b:are

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16
17
18 19 20
21 22 23 24 25
26
27
28
29
30
<<< April 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards