Alla inlägg under december 2006

Av Mela - 31 december 2006 12:46

Bye bye 2006 å Welcome 2007...Nytt år snart.. Nytt år me Nya möjligheter å äventyr..Lista har jag gjort...PÅ vad jag ska göra detta året, vad jag förväntar mig osv...Första "saken" som ska bockas av e en ny piercing !!Va 1 mån sen jag gjorde sista and i need more !!!Gott nytt på er...Take Care !!!Å ni..Va försiktiga..När spriten åker in åker vettet ut !!//Mela

Av Mela - 28 december 2006 10:35

Navajao-indianerna har inget ord som motsvarar "Jag älskar dig",
de säger 'Qua hei stah ma hah' - Du dansar i mitt hjärta.

Varför förknippar man kärlek med hjärtan?
Jag skulle inte direkt påstå att jag känner något i mitt hjärta när jag tycker om någon, det bankar inte speciellt mycket hårdare eller snabbare.
Jag tycker mer det känns som ett murveldjur i magen som hoppar runt som en gnu, nästan så man mår illa.
Iofs låter det kanske lite mer romantiskt att säga nåt pluttinuttigt som du dansar i mitt hjärta än att säga
"Jag tycker om dig så mycket att jag nästan spyr ".... *skrattar*


Så...Pelle... My man.. Du får mig å spy !!...Näää...Sorry...
Jag menar... Du får mitt hjärta å dansa.. Lov you... * tsss*


//Mela... som har murmeldjur i magen...

Av Mela - 12 december 2006 18:20

Varför blir fötterna större när man fått barn(?!?!)Jag kan förstå att brösten liksom flyter ut å blir bredare å lite längre ( taxöron ?!?!), efter amningen.Men varför börjar fötterna och växa?Inte nog me att dom blivit längre, de har plattats ut åxå och blivit bredare.Jag har gått från en glá 37:a till en dyster 39:a på 2 barn och jag fattar inte logiken.Jag som just hade fått ihop en hyffsad snygg samling me skor åxå..* suckar *Kära fötter, har ni tänkt och krympa igen (?!?!)Annars måste jag börja om från början me min skosamling igen.//Mela...

Av Mela - 11 december 2006 21:33

You are The Wheel of FortuneGood fortune and happiness but sometimes a species of intoxication with successThe Wheel of Fortune is all about big things, luck, change, fortune. Almost always good fortune. You are lucky in all things that you do and happy with the things that come to you. Be careful that success does not go to your head however. Sometimes luck can change.//Mela...VAd är du själv ??www.flarn.com/~warlock/tarot

Av Mela - 7 december 2006 22:46

she came to Himon bent kneesher body bowing in submissionHe gently caresses her facelooking deep into her eyesdeep into her very soulHe sees her fearsHe feels her sadnessHe experiences her painHe knows everythingHe knows herHe is her Master//mela

Av Mela - 6 december 2006 21:15

Till alla er som gjort mig illa... Till dig som slog mig...Till er som våldtog mig...Du som inte såg hur jag låg och grät under dig ...Du som tjatade och tjatade tills all min livsvilja försvann...Till dig som berättade för mig hur värdelös och äcklig jag var..Till er som hånade och jävlades tills jag grät Ni hade rätt! Jag förtjänade det! Förtjänade varje slag, varje övergrepp, varje kall blick Förtjänar att våldtas, misshandlas och slås ihjäl! Jag är ingen god varelse! Jag får er att tro att jag är snäll och mjuk Jag får att att tro att jag är bra Men inuti finns bara mörker Allt jag rör vid dör Allt jag älskar fylls av mörker Så jag ber er... Slå mig, Hårt... tills jag faller Sparka mig då, sparka sönder min kropp, mitt huvud, mitt ansikte...Lyssna inte om jag ber om nåd, jag förtjänar ingen sådan Våldta mig sen, varför skulle jag slippa undan Gör allt detta väl, så inget liv finns kvar i mig//Mela..

Av Mela - 5 december 2006 21:05

Önskar att jag kunde få bli "sådär perfekt"...Har lovat mig själv nu å jobba mig till en " snyggare människa"...För mig egen skull... Mina barns skull..Å min man..Vill att dom ska vara stolta över mig...Över Mela...Över va jag Kommer å bli..För det jag e nu e inte mycke å hänga i julgranen..Den skadeskjutnaskatan plågas till döds...Kanske föds hon om till en vacker svan (?!?!)I hope so... Cuz now she´s nothing...Trash !!// SkadeSkjutna skatan

Av Mela - 3 december 2006 08:07

Selma..Denna Vackra Lilla Varelse har nu satt sina Tassar i vårat hem, å våra Hjärtan... <3//Mela...

Presentation

Omröstning

VAD är du (?!?!)
 Emo Girl
 Emo Boy
 Rocker Giiiirl
 Rocker Guy
 Schlager Pingla
 Schlager Grabb
 Pop Brittan
 Pop Boyz
 Musik ?!?
 Opera
 Synthare
 Rn´b:are

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5 6 7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2006 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards