Alla inlägg den 5 juni 2008

Av Mela - 5 juni 2008 19:43

Bikini säsongen, bara ordet får mej att tänka på baywatch brudar i högt skurna baddräkter med alldeles för snygga och vältränade lår...

 Usch och fy för bikini-sommar-stressen.

Själv ser jag ut lite som en En strandad Val.. Lite "rädda Willy-valen" liksom..

Killar, förvänta er inte alltför glada flickvänner på vår och försommaren, för det är då man kommer på att det är ingen ide att ens försöka gå ner de 23 kilona i vikt som man la på sej på graviditetens jävulska nio månader, om man har tur så kan man MAX gå ner 2 kg på samma tid, man orkar inte göra 250 situps efter en 10 timmars arbetsdag som dessutom inte är slut när man går ut från jobbet, nej för då är det man, barn, de 2 hundarna Sixten och Ruben och och den röda volvon som ska tvättas.

Man ska köra döttrarna till gymnastiken, 4 ridlektioner varje vecka och tennis lektioner som kostar skjortan.

Killarna behöver var sitt helt nytt hochey sett/stridsmundering och sen är det fotboll och handbolls säsong.

Men man får ju vara glad att man tjänar bra med pengar på jobbet eller hur? Men när man tänker efter, när fan ska jag ha tid att njuta av dem då?

Bikini säsongen, alla tjejer man hör klaga över sej själva på stan, dom går och köper bantnings piller när dom redan har storlek S men absolut tycker att SX är mer i modet nu. 

Tjejer som ojjar sej över att dom har lagt på sej 500 g sedan middagen igår. För att inte tala om bikini vaxning eller att behöva stå ut med den evigt stickande kännslan när man så strongt rakar bikini linjen istället för att vaxa den.

Men vaxning...Killar om ni verkligen kräver rakade/vaxade tjejer måste ni testa det själva först för att förstå vad vi tjejer utsätter oss för er skull.

Jag lovar att det inte skulle vara lika mycket gnäll om stickande stubb från er sida isåfall, var nöjda att era kvinnor ens hinner pressa in rakningen i deras dagliga schema, för er skull... :)


// M

Av Mela - 5 juni 2008 15:48

Världens Vackraste Selma !!!!









Naomi & Selma




Av Mela - 5 juni 2008 15:43

Idag blev det en dag me massa sol och bad igen..
Jens va hos farmor dock då han inte alls va på Humör i morse..
Så jag & Linus packade oss iväg till badet där vi mötte upp C och A, stötte även på våran granne som gjorde oss sällskap..

Mycke trevligt.. Många koppar kaffe, nåra cigg för mycke å mycke skratt...

Ungarna lekte och va glada..
Även jag pallrade mig ner i vattnet... Ungarna ville bada i stora poolen så det va bara för Mamma Mela att joina dom och bada lite....
Och.. Ja ja.. Jag erkänner.. De va rätt Skönt.. =)

Blev dock som vanlig lite för mycke sol för mig.. Så nu ser man återigen ut som en nykokt kräfta... Sexigt värre !!!!

Bad i morron igen.. Då får väl även lilla " terrorn Jens" hänga på...


// M

oO0

Av Mela - 5 juni 2008 15:35

Finns ingen som kan få mig så arg som mina barn..


 


Finns heller inget jag Älskar så mycke som mina barn...


//M

Av Mela - 5 juni 2008 01:58

Klockan e snart 02... Borde sovit för flera timmar sen......
Kommer va trasig imorron........
Sova.... Somna.... drömma.. Vakna...Rädd

Jävla drömmar och vara tillbaka... Varför nu (?!?!)

Trasig i själen.. tack vara de...

Trasig som människa för att jag inte får sova på nätterna....

Jävla MÄnniska ... Fatta vad du förstör (!!!!!)

Varför nu (?!!?)

Så många år senare, och drömmarna kommer tillbaka..Värrre än någonsin

Känns så verkliga....


//M

Presentation

Omröstning

VAD är du (?!?!)
 Emo Girl
 Emo Boy
 Rocker Giiiirl
 Rocker Guy
 Schlager Pingla
 Schlager Grabb
 Pop Brittan
 Pop Boyz
 Musik ?!?
 Opera
 Synthare
 Rn´b:are

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< Juni 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards