Alla inlägg under juni 2007

Av Mela - 30 juni 2007 21:43

Kan inte nån bara nångång fråga

- Hur mår du mela..
Och verkligen mena det...
ska det va så jävla svårt (?!?!)

//M

Av Mela - 28 juni 2007 21:03

Skriver mycke om sex..
Varför ??
Jag älskar sec helt enkelt och har alltid gjort..
Haft grymt bra sex i mina dagar, å även sån sex som " man helst vill glömma "..


Vad är bra sex ?
Svår fråga.. Kan nog inte många svara på... Finns juh ingen " mall" för bra sex liksom...
Ingen fittkarta eller kuk-karta för å visa hur allt där funkar..
Man får leka sig fram..

Men en sak..
man e nog inte bra i sängen helt själv... Visst, ma kan va en jävel på å leka fram orgasmer själv kanske men hur kul e de på en skala alla gånger.(?!?!)
Man e nog 2 om att va bra i sängen.. båda ger och tar, leker, eggar, retas och njuter...
Jag menar så här: Om DU e grym i sängen, å hamnar i säng me en tjej/kille som är som " en dö fisk"... Då kan du inte ge allt... Då blir då sämre..
Men.. Om den andra släpper loss och verkligen ger allt..

Jäklar vilket team ni blir då !!!
När båda njuter o vågar leva ut.. Då e DOM bra i sängen... :o)
Eller har jag helt fel ??

Å hallå.. Fram me leksaker...
Jag älskar Handbojor, oljor, lack,läder å annat kul...

Lover er... NI blir inte besvikna..

lek lite.. Ni lever bara en gång !!

Och kom ihåg...

" Man kan inte säga att man inte gillar nåt man inte provat "


//Mela... som e lite smygis BDSM- inspirerad...

Av Mela - 26 juni 2007 14:04

I dag far jag å mannen på kryssning..

En 24-timmars då vi firar 4årig bröllopsdag...

Drinkar, god mat, å bara lugn å ro..

VI förtjänar faen de.. :)


Å ni naglar fick jag idag...

Nån som vill ha ryggen kliad ?!?!.. * flinar *


Puss & Kram

//Mela

Av Mela - 25 juni 2007 10:31

Kan Tjejer & Killar bara vara vänner eller kommer "ni-vet-vad" altid emellan ?

Frågan berör mycke, så mycke att det till och med har skapats en Teori kring den, The Ladder Theory, eller på svenska -Stegteorin.

Kortfattat förklarar den skillnaderna mellan hur tjejer & Killar värderar det motsatta könet och rangordnar den efter ett stegsystem.

( efter att snackat lite me killkompisar kom jag fram till detta, stämmer väl inte till 100% kanske inte ens till 50% men lite rätt har jag kanske)

En killes stege ser väl ut nåt liknande:
1. Vill absolut ligga med...
2. Skulle sätta på i fyllan och sedan kunna erkänna det.

sen längst ner på stegen

3. Sätta på i fyllen men ALDRIG erkänna i nyktert tillstånd.
Under den sk. "stegen" finns sen " avgrunden ", ...
Å där hamnar tjejerna som " är så fula att man vill gnaga av sin arm för att slippa ligga med dem.
Sofistikerat Värre !!

Tjejernas system e liiiite mer komplicerar.. men Hey !!...
Vi tjejer e komplicerade.. :o)
Tjejer har ofta 2 stegar..
En för killar de vill ligga med och en för killar dom vill vara vänner med.
Det kan ställa till lite problem.. Särskilt för killarna, för hur ska dom veta vilken av stegarna dom tillhör ?

Om en kille missuppfattar allt å tror han e på "sängstegen" och stöter hejvilt kan det blir kajko av allt å han blir snabbt portad från Båda stegarna och ramlar ner i tjejernes "avgrund"..
Å att komma upp därifrån är ingen lek.. Hell no !!

Får en kille höra " Du är som en bror för mig" eller " dig kan jag prata med om allt". Då är han nästan till 100% på "Kompisstegen" ...


Även den mest Kåtaste killen kan va kompis med en tjej.. Hur jäkla het hon än är.. Även killarna mmåste juh lägga hormonerna åt hyllan och umgås ibland.. Å det gör man bäst med en tjej.

Å vi tjejer... Älskar att umgås med killar, då kan vi analysera lite och försöka lösa " mysteriet med killar" ... :)


Poängen med att ha vänner av motsatta könet är flera.

Hamnar jag på en fest där jag inte känner många söker jag mig till killarna.

Man slipper " mun-cat-fight", sminksnack och annat "tjejjigt. skrytigt" och man kan släppa fasaden och öppna sig.

Killarna söker sig ofta till tjejerna för och slippa tuppfäktning och kuk-mäterdravel.


Sååååå...

Killar.. Ni kan ha kul med tjejkompisar..

Med byxorna på !!!... :o)

//M


Av Mela - 24 juni 2007 18:05

Ska snart åka å säga hej till världens finaste å bästaste kille..

PETER !!!
Han e.. Typ.. underbar.. Älskar honom såååå jävla mycke !!
Inte sett han på ett tag nu så det ska bli superkul å träffa han..

Jäklar va mye dumt vi gjort i våra dagar...

Ha ha.. Jag tvingade han å tatuera sig för några år sen... * flinar *

Mycke partyn....

Jösses...


Älskar dig Morbror Peter... Du e bäst !!


Så glá att får träffa han idag...

//M

Av Mela - 22 juni 2007 18:12

Glad Jävla Midsommar på er...
Boring !!!

//Mela

Av Mela - 21 juni 2007 15:46

Innan jag skriver nånting annat här så vill jag passa på att uthäva en varning. Till mig själv.

Lyssna noga nu Mela, för jag vill att du ska veta att det stråsar runt en person i din omgivning som utger sig för att vara din "vän".

Denna person är egentligen inte mycket mer än en myglande narcissist på maskerad.
Du behöver inte ödsla tid på något meningslöst tänkande eller letande när du läser det här, för du vet vem det rör sig om.
Du ska istället rikta in dig på frågan: do you got the guts to do something about it.

Det blåser verkligen på min vardag i dagsläget, och det mesta tycks ha hamnat i gungning.
Tacka fan för dem sakerna som håller balansen. Där ingår t.ex en vän,
och ett starkt hopp, om nånting bättre.

Men det finns ju också dem som lätt rubbas av vinden, kanske för att stoltheten väger över på ena sidan.
Eller för att det omöjligen kan finnas tillräckligt med självrespekt för att det ska kunna uppstå en jämn balans.

Jag skulle vilja testa, bara testa att måla upp en bild full med färger som jag anser symbolisera min önskan om mitt liv och allt jag vill ha i det.

Sen sätta upp en annan bild bredvid som innehöll alla dem färgerna som är min verklighet. Sen skulle jag vilja leka en lek. Finn fem fel, jag skulle kunna finna det tiodubbla. Minst.

Jag är arg, råförbannad, rent av riktigt jävla ilsken. Varför? Ovesäntligt.

På vad? Mig själv. För jag har blundat, låtsats, spelat med.

Det har pågått helt synligt, nästan som om det bett mig göra nånting åt det, men jag har valt idiotin framför förnuftet.

Jag har helt enkelt tittat bort varje gång min flimrande rivningskåk har lagt näven för munnen på mitt medvatande. Mitt medvatande vill skrika, vråla allt som oftast gråta. Men jag låter det inte ens viska.

Det här är mitt vilsna faktum. Men det som gör mig mer frustrerad än detta är att jag kommer fortsätta göra så här mot mig själv.

Jag vet inte hur länge, men jag vet att det är för länge.


//M


Av Mela - 16 juni 2007 21:39

Monsoon

I’M STARRING AT A BROKEN DOOR
THERE’S NOTHIN LEFT HERE ANYMORE
MY ROOM IS COLD
IT’S MAKIN ME INSANE
I’VE BEEN WAITIN HERE SO LONG
BUT NOW THE MOMENT SEEMS TO‘VE COME
I SEE THE DARK CLOUDS COMIN UP AGAIN

RUNNIN THROUGH THE MONSOON
BEYOND THE WORLD
TO THE END OF TIME
WHERE THE RAIN WON’T HURT
FIGHTING THE STORM
INTO THE BLUE
AND WHEN I LOSE MYSELF
I’LL THINK OF YOU
TOGETHER WE’LL BE RUNNING SOMEWHERE NEW
THROUGH THE MONSOON
JUST ME AND YOU

A HALF MOON’S FADING FROM MY SIGHT
I SEE YOUR VISION IN IT’S LIGHT
BUT NOW IT’S GONE AND LEFT ME SO ALONE
I KNOW I HAVE TO FIND YOU NOW
CAN HEAR YOUR NAME
I DON’T KNOW HOW
WHY CAN’T WE MAKE THIS DARKNESS FEEL LIKE HOME

RUNNING THROUGH THE MONSOON
BEYOND THE WORLD
TO THE END OF TIME
WHERE THE RAIN WON’T HURT
FIGHTING THE STORM
INTO THE BLUE
AND WHEN I LOSE MYSELF
I’LL THINK OF YOU
TOGETHER WE’LL BE RUNNING SOMEWHERE NEW
AND NOTHING CAN HOLD ME BACK FROM YOU
THROUGH THE MONSOON

HEY! - HEY!
I’M FIGHTIN ALL IT’S POWER
COMIN’ IN MY WAY
LET IT TAKE ME STRAIGHT TO YOU
I’LL BE RUNNING NIGHT AND DAY
I’LL BE WITH YOU SOON, JUST ME AND YOU,
WE’LL BE THERE SOON, SO SOON…

RUNNING THROUGH THE MONSOON
BEYOND THE WORLD
TO THE END OF TIME
WHERE THE RAIN WON’T HURT
FIGHTING THE STORM
INTO THE BLUE
AND WHEN I LOSE MYSELF
I’LL THINK OF YOU
TOGETHER WE’LL BE RUNNING SOMEWHERE NEW
AND NOTHING CAN HOLD ME BACK FROM YOU
THROUGH THE MONSOON
THROUGH THE MONSOON
JUST ME AND YOU
THROUGH THE MONSOON
JUST ME AND YOU
*********

Gillar den sååå mye....

Video finns här:

http://www.youtube.com/watch?v=kfMnM5Y2rw8

Presentation

Omröstning

VAD är du (?!?!)
 Emo Girl
 Emo Boy
 Rocker Giiiirl
 Rocker Guy
 Schlager Pingla
 Schlager Grabb
 Pop Brittan
 Pop Boyz
 Musik ?!?
 Opera
 Synthare
 Rn´b:are

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25 26
27
28
29
30
<<< Juni 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards