Alla inlägg den 14 juni 2008

Av Mela - 14 juni 2008 20:10

Livet e bara så jävla FUCKED UP ibland............. * ler snett *


// Mela

Av Mela - 14 juni 2008 14:20

* gäspar å sträcker på sig *

man e lite små seg, e juh inte 17 år längre..

Men jag fick lägga mig å duna en stund förut å det va såå skönt verkligen..

Skalat potatis nu... Mmm.. Skar mig 2 gr...

Blir ungsbakadfalukorv me potatismos ( hemmagjort så klaaart )tiill middag idag, enkelt och gott....

Jens han donar på för fullt här hemma, kollr på emil och Pippi, cyklar ett varv på sin cyckel, stannar till hos mig å ger mig en Puss..

* gull unge *

De gulliga har han fått av sin mamma !!!.. =)

Linus e hos sin kompis 1 trappa ner, spelar väl tv-spel kan jag tänka mig.


Jahaa.... ska slå på kaffe.. C och Dotra hennes e på väg hit och ska fika litte, sen ska vi små planera våran ROADTRIP åxå... * längtar *


Såå.. Ta hand om er alla...

Ni vet vilka ni e..


// Mela

Av Mela - 14 juni 2008 10:27

O M G !!!!!!!!!!!!!

Shit... Hur jag ska orka denna dagen, de har jag ingen aning om alls, så ni som vet kan juh berätta för mig.... * gääspar *

Middag och hade trevligt... Öl till Gästerna smirfnoff till mig..

Hade sååå trevligt, blev Guitar Hero och fortsatt trevligt..


Sen blev de massa musik osv osv.. .orka skriva.. ha ha

kl.05.15 gick grannarna iaf å jag kunde bädda ner mig..

Sen 7 kom Jens upp.....

Jaaa.. Ni kan själv räkna ihop hur mycke jag sovit....


så nu ska jag pula i mig lite frukost och sen ska jag blinka me mina bruna och se om min man vill  ta barnen typ 1,5 tim så jag får somna om en liiiiiiiiiten stund... * viftar me fransarna *


// Mela

Presentation

Omröstning

VAD är du (?!?!)
 Emo Girl
 Emo Boy
 Rocker Giiiirl
 Rocker Guy
 Schlager Pingla
 Schlager Grabb
 Pop Brittan
 Pop Boyz
 Musik ?!?
 Opera
 Synthare
 Rn´b:are

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< Juni 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards