Alla inlägg den 25 juni 2008

Av Mela - 25 juni 2008 17:32

Att rycka ögonbryn e ingen lek !!!!!

Tom me hon som gör de på mig gråter nästan, för mina sitter EXTREMT hårt.... Tur man e tuff !!!

Nu klarar de sig ett tag iaf... =)


Lite Besviken e jag..... PÅ nåra personer...

Nämner inte så mycke.. Men ibland undrar man vad dom pysslar med på dagis .... (?!?!)... Min Lilla e iaf jätte ledsen och ahr så ont så han nästan inte kan sitta... blir nog en rolig natt detta....

Å jag.. Jag framstår som värsta Gnällmamman som kommer me pekfingret å hytter å gnäller.. Men jag blir arg !!!.. Arg och Ledsen.........

Trodde de skulle bli bra, för förra gången va de inte heller nån lek...

Meeen.. Icke sa Nicke.. Nu får vi börja om..


* morrar *

Tur ni ska ha semester snart.. För ni verkar verkligen behöva de !!!

Nog om detta.. även om ja skulle kunna skriva på huuuuur mycke som helst..


Nu e iaf typ allt packat....

Sista packar ja ner i morgon..



//    Mela





Av Mela - 25 juni 2008 13:54

  • 4 par Byxor.... *check*
  • Strumpor..... *check*
  • Undisar ...........* check *
  • 4st tröjor..... *check *
  • 2 Linnen...... *check *
  • 4par skor ..... * check *.. fnular dock fortfarande på om ja ska packa 1 par till......
  • Mjukisbyxorna ..... *check *
  • 1 st Huva-tröja ..... *check *


De mesta framtaget å ska bara packas ner sen..

Fan haft häcken full idag....

Ska nu iväg å få ögonbrynen Proffsplockade och sen Hämta barnen på dagis...


Weiii.. Å i Måra då fär ma...

Jag.Camilla och Doris ( hunden ) ..... Road trip of our Lives !!

Måste packa allt sen åxå.... Bilen tankad å klar iaf..... Å jag bara räknar timmarna nu....


Ses senare... Måste rusa...



//   Mela

Presentation

Omröstning

VAD är du (?!?!)
 Emo Girl
 Emo Boy
 Rocker Giiiirl
 Rocker Guy
 Schlager Pingla
 Schlager Grabb
 Pop Brittan
 Pop Boyz
 Musik ?!?
 Opera
 Synthare
 Rn´b:are

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< Juni 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards