Alla inlägg den 20 juni 2008

Av Mela - 20 juni 2008 16:25

Underbart !!!!!!
Orgasm för öronen

VOLBEAT

Av Mela - 20 juni 2008 12:14

Sovti mindre bra i natt så idag känns de som jag söp skallen i bitar igår vilket jag inte gjorde.. Drack inte en droppe Alkohol juh...

Eller..Jooo.. 3 Klunkar av den farliga Cidern ja köpte igår, för att den lät så äcklig...

Och Äcklig va bara förnamnet !!!!!!!!!.. Oh My gooooood säger jag bara !!!

Viiidrisch......

Lime & Lakrits ( så va de ) .. äckligt värre.. Smakade bara sprit !!


Nattens drömmar bestod av neonfärgade hemska tights, och Guldkedjor...

* ryser *

Jaaa.. för de va typ det som va " inne " igår det om man kollade på som som va i Globen... Jag & T visste inte om vi skulle skratta eller gråta....


Sen..Ömaa tår.. Jag har en stortånagel.. som e BLÅ !!

Vissa hade som extra nöje att HOPPA på Melas fötter.. *skrattar *

But.. WTF.... Kunde varit värre.. =)


NU har jag & Linus varit i stallet å pysslat me Biznes....

Får se vad som händer ikväll... Midsommar Afton å allt....


GLAD MIDSOMMAR PÅ ER ALLA !!!!!!!!!!!!

//   Mela

Presentation

Omröstning

VAD är du (?!?!)
 Emo Girl
 Emo Boy
 Rocker Giiiirl
 Rocker Guy
 Schlager Pingla
 Schlager Grabb
 Pop Brittan
 Pop Boyz
 Musik ?!?
 Opera
 Synthare
 Rn´b:are

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< Juni 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards