Alla inlägg den 23 juni 2008

Av Mela - 23 juni 2008 17:40

E enbart på dåligt humör idag...

För lite sömn och en mage som gör livet surt för mig + en 2 åring som vet EXAKT vilka knappar han ska trycka på för att mamma ska känna sig som, ja, typ Världens Mest Misslyckade mamma...

NU har han lugnat ner sig lite, och även jag.. Men de kokade bra i skallen på mig förut vill jag Lova.. Jösses....


I morron... tvätta och dona, börja packa lite...

Torsdag åker man juh... Underbart !!!!

Fick sms förut

" Hallåååå Mitchi.... Snart Torsdag... G3 på fredag ??... Gänget har laddat upp och rullar ut röda mattan när du kommer.. Du e saknad !! ..Kram Från Tjompe "

TACK  Tjompe.. blev sååå glad.... =)


NU slut me Självömkan å gnäll..

Sommaren e här.. Skönt de ( trots jag e vintermänniska )

Regnade heeela natten och mullrade på och blixtrade, sånt e mys...

Jag låg med Lukas på magen och Lyssnade till regnet som slog mot fönstret och mullret...

Regn e typ.. de bästa som finns.........


Se om de blir en piercing igen nästa vecka åxå.. * nickar glatt *

Dags för den sista Anchorn å komma på plats nu tycker jag....

Får se när DAU har tid och ork å Nåla Mela ...... * helst igår *


Nålar... Lovely !!!!


 Galen (?!?!)

Liiiite... Men de står jag för......




//     Mela



Av Mela - 23 juni 2008 15:55

Just nu harjag så ont i magen att jag inte vet vilket av mina ben jag ska stå på..... Vill bara döööö just nu så ont gör de....

Går inte ens å beskriva hur ont det gör, men sätt en kniv i magen å vrid om, så har ni nog typ samma.....


Jävla mage.... !!!!!!!!!!!



//   Mela

Presentation

Omröstning

VAD är du (?!?!)
 Emo Girl
 Emo Boy
 Rocker Giiiirl
 Rocker Guy
 Schlager Pingla
 Schlager Grabb
 Pop Brittan
 Pop Boyz
 Musik ?!?
 Opera
 Synthare
 Rn´b:are

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< Juni 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards