Alla inlägg under juni 2008

Av Mela - 4 juni 2008 20:00

Korn - Coming Undone


Denna låten e en av dom bättre som någonsin  gjorts..
Hög volym ska man ha den på !!!

Bra när man e på lite dåligt humör åxå...

Som jag e nu...


Finns inget som gör mig så arg ibland som mina BARN !!!

Men finns inget jag älskar så mycke heller...


//M

Av Mela - 4 juni 2008 16:45

Danderyd ringde för 20 min sen.....

* ler snett *

Proverna visade på att polyperna va elakartade.... Men det visste jag som sagt redan... Så nu vill dom ta bort ca 8-11 cm tarm... * mysig info ni får av mig , men bloggen handlar juh om just mig *

Så fort som möjligt ville dom göra detta vilket jag inte alls vill...

Tidigaste tiden dom hade va i Början av augusti, men får dom in ett återbud så ringer dom mig... Fine.. Do soo...

Vill helst inte göra operationen innan tidigast augusti, vill juh  njuta av sommaren å bada med barnen osv... Inte ligga på Sjukhus...

Visst,, jag har förbannat ont vissa dagar men nu e jag så van, konstigt, man vänjer sig verkligen vid smärtan och att må dåligt....

Vi får se helt enkelt....

Skulle få massa papper hemskickade osv om själva operationen och hur jag måste ta hand om mig efter osv osv...


Never mind.. Nu glömmer vi hela "mag-tarm-historien" för en stund...


Linus & Pelle e nu på väg hem, dom borde vilken minut som helst kliva innanför dörren.. Kryssat har dom gjort... !!!

Undra om man kanske får en present.. ?!?!...*L*


NU kom dom..


* springer å kolalr present *


//M

Av Mela - 4 juni 2008 09:31

Vad ska man säga.. underbar !!


Skid Row-I Remember You
Av Mela - 3 juni 2008 19:36

Nog me gnäll nu... Jag kan va Jävligt glad åxå...

ska jag vara ärlig bryr jag mig inte så där jättemycke om vad ni tycker om mig heller.. " Skriv de på en lapp å spola ner i toan, för så mycke bryr jag mig " ....


haft en bra dag iaf.. Skulle städa ocg vara duktig.. Plockade dock bara lite i vardagsrummet å köket, drog fram Mr.Dammsugare å rastade han ett varv sen va det nog...


C och Dotra hennes kom på middag.. Mycke trevligt.. Jens å A lekte å va sä snälla så jag och C kunde snacka skit och dricka massvis me kaffe...

Planerade lite ang. den 26:e Juni åxå då vi ska ut på RoadTrip...

FATTA.. Jag å C.. Ska bli sjuukt kul och jag ser fram emot det så mycke !!!

Lägenheten e klar vi ska bo i... Och kompisarna vet att vi e på G... =)

Pratade me Mammsen idag åxå.. Ovanligt länge.. typ 10 min.. * skrattar *


Linus och Pelle dom e på Kryssning.. Jäääla lyxlirare dom 2...

Hoppas dom får de mysigt.. de tror jag... Vädret e på deras sida iaf !!.. =)


Själv ska jag gosa ner mig i soffan å plöja 3 st nya skräckisar som jag införskaffade idag...Moahahaha !!!

Kommer inte våga gå ut me Doris sen..*skrattar *


Kram på er!!!

//M

Av Mela - 3 juni 2008 19:32

- Du måste bli mer Ödmjuk Mela

- Öööh... Va ?!?!


Jag försöker verkligen att visa alla ( nästan ) ödmjukhet och behandla dom på ett bra sätt och visa dom respekt..

VAd får jag för det ?!?

Jooo.. En sk kompis som sitter å skriker på mig att jag " Inte lyssnar"...

E just det jag gör !!!!!!!!!!!!!:. Hallå !!!!...

Jag lyssnar JÄMT... Jämt lyssnar jag på er... Flera timmar om dagen lyssnar jag på erat gnäll, era problem och allt annat....

När ska ni lyssna på mig (?!?!)

Varför ska jag visa alla respekt när jag inte alls får nån respekt tillbaka....


F*ck you ..................


//M

Av Mela - 2 juni 2008 20:31

Jag har verkligen inte alls nån inspiration alls...

Har inget och skriva.....

Tomt...................


//M

Presentation

Omröstning

VAD är du (?!?!)
 Emo Girl
 Emo Boy
 Rocker Giiiirl
 Rocker Guy
 Schlager Pingla
 Schlager Grabb
 Pop Brittan
 Pop Boyz
 Musik ?!?
 Opera
 Synthare
 Rn´b:are

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< Juni 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards