Direktlänk till inlägg 30 juni 2008

Snälla kvinnor, sex-galna-män

Av Mela - 30 juni 2008 09:06

Jag har läst ett antal undersökningar om hur många gånger män tänker på sex under en genomsnittlig dag.

Jag kommer inte ihåg den exakta siffran, men det var många och jag kan verifiera att den förmodligen stämmer, den kanske t.o.m är i underkant.

Kvinnor i liknande undersökningar tänker inte alls lika ofta på sex.


Samma sak är det med undersökningar om hur ofta man har sex, hur många som är otrogna och antal sexpartners, där män ligger skyhögt över vad kvinnor uppger i samma undersökningar.

Något som ligger till grund för många kvinnosakskvinnors slutsats att män är sexgalningar som inte borde vara existensberättigade.


Det är sant, män tänker på sex… ofta. Vissa män försöker även förverkliga dessa tankar, oftast med ganska patetiskt resultat som medför att dom får gå och sätta sig hos polarna igen, vederbörligen avsnoppade.

Men polarna gör high five och sedan är det bara att göra ett nytt försök.

Ibland, väldigt sent på kvällen och inte med någon som dom i nyktert tillstånd skulle ta i ens med tång, så får dom napp och en tillfällig sängkamrat.


Detta faktum att män så ofta tänker på sex, har så många sexpartner och så ofta är otrogna, när kvinnor inte är det får mig att undra hur det går till?

Hur män lyckas ha sex så ofta med så många olika kvinnor när kvinnor inte har det?

Hur gör männen för att klara av det?


Är det möjligen så att det finns ett fåtal, väldigt lösaktiga slampor därute, som ligger med alla dessa män?

Kvinnor som ligger i som furier för att stilla alla dessa sexgalna mäns lustar?

Som ställer upp för alla dessa singelmän eller män med frigida kvinnor därhemma?


Så måste det bara vara, för det finns ingen annan förklaring.

Och när man tänker på det så är det något väldigt vackert det dessa kvinnor gör.

Att så osjälviskt ställa upp för att släcka dessa sexhungrande mäns lustar trots att vi vet att kvinnor inte tänker på sex i stort sett alls.



//  Mela

 
 
Ingen bild

Han den där

30 juni 2008 14:28

hahahaha
;-)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

OFF

Av Mela - 11 augusti 2008 20:35

Nu finns inte denna bloggen mer..   http://skjutenskata.blogg.se/?tmp=11203413   Dit ska ni bege er om ni vill läsa... ...

Av Mela - 9 augusti 2008 12:57

Hamnade hos Camilla på frulle... E juh den vanliga " lördags-rutinen" liksom.. Vi har allti lika kul hon och jag... Vi skäller lite på barnen som allti får nåt tok-fnatt och ska slåss eller kasta saker... Sen dricker vi för mycke kaffe och svär äver...

Av Mela - 8 augusti 2008 11:12

Jag kommer inom en snar framtid Byta denna bloggen till en annan......   http://skjutenskata.blogg.se/   Så nu vet... Men håll koll här.. Får så länge bloggar jag här.. =)   Hoppas ni läsare följer me mig till andra Bloggen sen..     // Mela ...

Av Mela - 8 augusti 2008 09:45

Regnar idag också. Och har gjort hela natten... Kl.04 satt jag i köket en stund, tittade ut när det regnade... Jag älskar verkligen regn.... Mycke regn...... Jag mår bra när det regnar..Sitta och bara lyssna på regndropparna mot fönstret.... Underbar...

Av Mela - 7 augusti 2008 21:54

Samtal.... - Hampus -Öhu....Asså... jaaa..Öööh öhh - Ja det är Hampus - Hej det är Michaela ( observera, jag sa heeela mitt namn ) - Öh..Ja ? - Är.... *****  Där ? -Nej -Ööh... Okej.. Men... Öhum.. är är ***  Där ? -Nej.....Vem är det ? - Det är Mich...

Presentation

Omröstning

VAD är du (?!?!)
 Emo Girl
 Emo Boy
 Rocker Giiiirl
 Rocker Guy
 Schlager Pingla
 Schlager Grabb
 Pop Brittan
 Pop Boyz
 Musik ?!?
 Opera
 Synthare
 Rn´b:are

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< Juni 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards