Alla inlägg den 18 juni 2008

Av Mela - 18 juni 2008 14:37

Jag ska vara me i Let´s Dance..

Jag & Micke...

Iklädda kroppsstrumpor.. Jag ska åxå för å "piffa" till utstyrseln ha en rosa-glittrig balettkjol till... Å sockkeplast Dojjor...

Å Micke. Han måste ha .. Raggsocka.. innanför Kroppstrumpan...

För å visa " paketet" liksom.. De är en regler....

Yeees.. Värsta Hottisarna.. =)

Dansen då (?!?!)

Vi hade väl tänkt oss nåt enklare.. Typ.. Dirty Dancing Hoppet ni vet (?!?)


Skämt å sido.....

Bara tanken får mig å bryta ihop i skratt...


Btw... Varit på jobbet en sväng..

DOm verkar klara sig rätt bra utan mig iaf.. =)

Va där o Kramades lite me alla.. Saknar massa juh !!!!

Ni e liksom.. typ... Bara så underbara de går å bli...

Vi ses i Mitten av Augisti igen.. Då kommer "crazy-woman-Mela" ( som jag kallars) tillbaka och livat upp stället.. =)



// Mela


Av Mela - 18 juni 2008 12:25

Å sista....


En av dom bästa serierna som finns...

Som jag följt rätt länge.. Blev dom inte desamma utan Claire..


// Mela

Av Mela - 18 juni 2008 12:24

fortsättningen...........

Av Mela - 18 juni 2008 12:23

Ett avsnitt av McLeods Daughters..
det när Claire dör...

Ja bölar som bara fan.. Hon va typ Bäst i hela serien...



Av Mela - 18 juni 2008 08:31

Sovit som en kratta, men jag har sovit lite iaf... Sista gången jag tittade på klockan va den 4,35 ...Sen somnade jag..

vaknade några gånger med Panik-attacker och va genom svettig.

Fy fan för vissa nätter.......

Blev 2 filmer i natt.. Cursed me Christina Ricci och sen Ring 2....


Nyss varit på dagis och lämnat " Tulle "...

Gick som vanligt bra, han sprang direkt till ena fröken och skulle pussas och Kramas sen kom han på att han glömde Krama sin mamma så fort tillbaka, snabb kram å sen iväg igen.... * min sötis *


Linus han sover.. Sömntutan nr.1 .. Öhum.... Ärvt av Mamma.. =)


Ska idag städa Linus & Jens rum, Linus började igår kl.21 att städa men se 1 tim senare fick jag säga till han å sluta... Elaka jag. när han väl städar får han inte...

Kan han inte komma på sånt som vanliga människor mitt på dagen (!??!)

Lovade och hjälpa han idag iaf....

Måste tvätta åxå......


Nu ska jag ta en värktablett för magen å sen göra på rok för mye kaffe som jag kommer sitta å hinka i mig...


Se yah !!


//   Mela

Av Mela - 18 juni 2008 00:53

Borde göra ett försök till och sova.........

Men vill inte somna... Va nu logiken i de ligger...

Vill sova... Vill inte drömma....


Blir nog en till film.........



// Mela



Presentation

Omröstning

VAD är du (?!?!)
 Emo Girl
 Emo Boy
 Rocker Giiiirl
 Rocker Guy
 Schlager Pingla
 Schlager Grabb
 Pop Brittan
 Pop Boyz
 Musik ?!?
 Opera
 Synthare
 Rn´b:are

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< Juni 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards