Alla inlägg den 10 juni 2008

Av Mela - 10 juni 2008 13:39

Har läst på några bloggar om folk som stoltserar med att de är Swingers...
Men de har inte partnerbyte....??!!! eller hade inte det i början...

Enligt Wikipedia:

Swinging (engelska ordet swing betyder svänga) är en livsstil som innebär deltagande i sexuella aktiviteter där fler än en partner är inblandade. En deltagare som deltar i swinging kallas swinger.

 Partnerbyte är den egentliga benämningen på swinging, men inte alltid den allmänna benämningen exempelvis eftersom även singlar kan deltaga i swinging.

Större delen av swingers är heterosexuella men andra sexuella läggningar förekommer. Det finns swingers som ser sig som bisexuella och de som inte ser sig själva som bisexuella, men ändå är intresserade av sexuella handlingar med samma kön.



Alltså...av samma anledning att en trekant inte är en trekant om inte samtliga deltagare har sex med varandra... har 2 personer sex med en 3 person så är det att Dubbla.


 

* varför jag nu började skriva detta har jag ingen aning om, men sen e jag som jag vart åxå, till vissas glädje, andras sorg *


//M

Av Mela - 10 juni 2008 13:29

jag tror att jag ibland säger
för mycket


att jag skriver
för mycket


att jag ibland är för tydlig, för rak, för ärlig

det är inte alldeles lätt att vara lycklig.


// Mela

Av Mela - 10 juni 2008 10:47

* gäspar och sträcker på sig till de knakar skönt i heeela kroppen *

NU e jag en ny människa... =)

Att stäcka sig på morgonen e såååå skönt... Å då menar ja inte Sträcka som i " aj sträcka sig "  utan att Sträcka sig... * snurrar te de som vanligt *


Ska ta å dra fram snabeldraken här nu, sen tänkte jag ta en svängom med moppen, även dammvippan ska få rasta sig idag... :)

Blir å slänga på BRA ( rock ) musik å sen kan man dansa runt här i trosor å linne och gapa i kapp samtidigt som " städmojängerna" får röra på sig.... =)


Hoppas ni andra får en Kanon Dag idag !!


// Mela Fela Gummi Fena

Presentation

Omröstning

VAD är du (?!?!)
 Emo Girl
 Emo Boy
 Rocker Giiiirl
 Rocker Guy
 Schlager Pingla
 Schlager Grabb
 Pop Brittan
 Pop Boyz
 Musik ?!?
 Opera
 Synthare
 Rn´b:are

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< Juni 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards