Alla inlägg den 27 maj 2008

Av Mela - 27 maj 2008 19:00

Idag åkte Asta hem igen..
Lite små tråkigt juh.. Vi ses liksom inte allt för ofta längre tyvärr..

Å vi har juh gjort en del genom åren hon och jag.. * fnissar när ja tänker tillbaka på alla konstigheter *...

Men nu ska de inte dröja 2 år iaf tills nästa gång inte... Nej nej

 jens fick inte gå på dagis idag för fröknarna...  

Å det märks verkligen på honom att han saknar Dagis, för han trycker på alla mina och Linus knappar å retar upp oss.. Allt för att det ska hända något liksom...

Men nu på kvällen har de varit mys.. Vi badade.. Å sen har vi suttit i soffan å kollar på Emil och gosat bara...  =)

Älskar mina ungar mest av allt.. Men.. Dom vet som sagt hur dom ska göra för att göra en ruskigt förbannat åxå.....


Va hos Bisse idag.. Blev ingen ridning då ungarna va me...

lite synd för han behöver verkligen få komma ut och jobba lite nu..

han blir så sjuuukt understimulerad den Herren... Men nästa vecka har jag 3 pass me honom och då tänkte jag allt försöka ta nåra rejäla pass i ridhuset med honom....





Fina Bisse... =)


//M




Presentation

Omröstning

VAD är du (?!?!)
 Emo Girl
 Emo Boy
 Rocker Giiiirl
 Rocker Guy
 Schlager Pingla
 Schlager Grabb
 Pop Brittan
 Pop Boyz
 Musik ?!?
 Opera
 Synthare
 Rn´b:are

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3
4
5 6 7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19 20 21 22 23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Maj 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards