Alla inlägg den 12 maj 2008

Av Mela - 12 maj 2008 15:19

I morgon sätter jag å Linus oss i bilen och brummar till " momma" ( som Linus säger ).. Å Momma är juh Östersund... Härliga Östersund !!

Ska bli otroligt skönt att komma ifrån Sthlm i nästan1 hel vecka.

Har lite planerat så blir väl inte så många lugna minuter där uppe men iaf..


Btw... Ska på ROCKWEEKEND jag och ser sjukt mycke fram emot det.

Ska se om jag kan få Ann och följa med mig, vore sjukt kul..

Ann & Mela på samma festival.. De kan inte bli dåligt !!!! =)


Ska ta och hänga lite tvätt nu och sen fortsätta packa för i morgon..


 Bloggen kommer vara tyst tills ja kommer hem igen.. Tror jag..

Ev kommer jag få tillgång till data och kan uppdatera lite snabbt men annars får ni ta han dom varandra allihopa !!!!


Puss & Kram

//M

Av Mela - 12 maj 2008 14:27



Lite info:



Välkommen till Rockweekend!

Det är första året RockWeekend hålls i år. Klart Norra Sverige ska ha en RIKTIG Rock festival..

Så kila in på Hemsidan och köp biljetter till ÅRETS FESTIVAL !!!!!!!!!!



Biljetter och mer info hittar ni på deras Hemsida: ROCK




Biljetter finns på följande ställen:
www.ticnet.se
077 170 70 70
Alla ATG-ombud i landet

Presentation

Omröstning

VAD är du (?!?!)
 Emo Girl
 Emo Boy
 Rocker Giiiirl
 Rocker Guy
 Schlager Pingla
 Schlager Grabb
 Pop Brittan
 Pop Boyz
 Musik ?!?
 Opera
 Synthare
 Rn´b:are

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3
4
5 6 7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19 20 21 22 23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Maj 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards