Alla inlägg den 5 maj 2008

Av Mela - 5 maj 2008 18:09

Härliga och underbara står de längst med våra svenska vägar under vår och sommar halvåret. Ett lika säkert vår tecken som tussilago och pollen allergiska reaktioner.

Jag spelar hög musik i Jobbbilen.

En gammal slag dänga som poppats upp till 2000 version, och jag gillar de.Jag skrålar högt i bilen som vore jag på värsta audition..

Rutan är  nervevad så att min vänstar arm kan ligga i fönster ramen för att få  den riktig härliga chaffis brännan.


Asfaltsläggarna.

Ingen man kan få en kvinno kropp att så snabbt reagera som han.

Jag känner hur en rysning av välbehag rinner genom kroppen, och hur blod tillförseln koncententerar sig till en specifik kropps del.

Man ser dem på långt håll..

Luften dallrar omkring dem och man måste sänka farten.

Fel !!!! Man vill sänka farten.

För deras leende skiner kritvitt mot  solbrända skitiga ansikten, och deras muskliga kroppar arbetar sig svettiga.

Jag ler brett och  skrålar högt när jag åker förbi, vinkar och blinkar :

"Every breath I take, every move I make ...every singel day.... I be watching you. Baby can´t you see....you belong with meeeeeeeee....."

De vinkar tillbaka, och under en halv sekunds tid uppstår kemi.

Skrev ett sms till min kompis Ann: "Livet är underbart. Vägarbetarna jobbar i bar överkropp. Nu är det vår."

De är så underbart att vara primitiv. Att bara känna utan att tänka. Känna hur alla glad hormoner dansar i kroppen. skrika ut:

-Fy fan, vad jag mår bra. jag måste ha världens absolut bästa jobb.

Man måste svära, för att riktigt förstå att det är ett kraft uttryck.

Jag tänker inte på att asfaltsläggaren är en man som vilken annan, om man tar honom ur sin situation. Jag tillåter mig att släppa loss grott människan i mig och tänka primitivt!

.För en vårdag i maj är han  de manligaste och sexigaste som står i ett par skor .......


//Mela... Som ÄLSKAR VÅREN !!!

Av Mela - 5 maj 2008 15:08

Den 12.e maj e jag Ledig... 4 veckor fram över..

Först 2 veckor me Linus å sen 2 veckor me Jens.. LOVELY !!!

Varför nu inte me båda barnen samtidigt tänker ni, skum mamma du e (?!?!)

Jo... Linus behöver vara själv lite me sin mamma, så vi brummar iväg till Östersund å har " Mamma & Son " dagar å bara har de bra...

Sen, får Jens va me Mamma själv åxå..

Tror de e viktigt, att barnen får vara lite själva å vara nr.1 utan lillebror eller storebror... Tror jag...Men sen har inte jag sagt alla gånger att jag e smartats i världen.. * Skrattar *


Ska iaf bli underbart å åka hem till Östersund 1 vecka.. Slippa hemska, stressiga Sthlm och alla måsten som e här nere...

Jag e inget stooort faaan av Sthlm men de visste ni nog alla redan...


Såå.. ÖSD.. HERE I COME !!!


Annars då.. ?!?!

Jodå.. Jobbar å donar...

Sitter på jobbet nu, har lite slö tid, vilket e sjuukt skönt efter all stress som de ofta blir här.. Vissa dagar Älskar jag mitt jobb, andra dagar spyr jag galla, men så e det nog för alla...

Men, e skit glad för migg jobb, oftast känns de kul å komma hit, älskar mina underbara Kollegor och alla patienter .... Ingen nämnd ingen glömd.. =)

Fan.. Snart varit här i 2 år juh....


Tatueringarna på armen läker.. Kliar som attans men de e bra.. Då läker de !!!

Sjuk sugen på å playpierca igen....* flinar *

Men de får fan vänta.. Te WhipClub partyt..... Läängtar !!



//M

Presentation

Omröstning

VAD är du (?!?!)
 Emo Girl
 Emo Boy
 Rocker Giiiirl
 Rocker Guy
 Schlager Pingla
 Schlager Grabb
 Pop Brittan
 Pop Boyz
 Musik ?!?
 Opera
 Synthare
 Rn´b:are

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3
4
5 6 7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19 20 21 22 23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Maj 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards