Alla inlägg den 11 maj 2008

Av Mela - 11 maj 2008 21:00

Vinnaren av en VOODOLL är

* trumvirvel *

Asta

Grattis Tjejen och Hoppas du får nytta av ANGEL !!

´Fler tävlingar blir det framöver så håll utkik !!


//M

Av Mela - 11 maj 2008 14:14

* spottar  & fräser *
Som sagt, värme e inte min grej..
Ge mig After-skii, snö, skoter och snowboard så blir jag glad.

Men men..
Hostar å låter illa fortfarande men de har klart blivit mycke bättre av dunder-kuren me meduciner som läkaren gav mig. Känner mig som värsta "piller-knapar-tanten" men va faaaan, de hjälper juh !!!
Så de blir Östersund på Tisdag för mig och Linus.. LÄÄÄNGTAR !!!!


Igår åkte jag å barnen till stallet en stund och träffade den nya medryttaren H och gav lite små tips och råd. Mycke trevlig ståscha de där, kanske va för att hon va Östersundare hon mä... * tror *
BLev även att jag hoppade upp å Bisse nåra varv å böjde och bände loll han lite åt H och sen gick de kanon för henne.. Han e juh som en stor bebis Bisse som man inte får va rädd att ta i lite grann..

Så ja ska pallra mig ut snart igen och  hjälpa H lite, kul när man hjälps åt.


Sen på kvällen blev de grillning me C å hennes Dotra.

Ungarna lekte å röjde, jag å C ät å drack lite gott å njöt i solen.. Jag höll mig iof mer o skuggan...* skrattar *


OBS!!
Inte många timmar kvar på tävlingen nu !!
Så scrolla ner lite och va me vettja !!


//M

Presentation

Omröstning

VAD är du (?!?!)
 Emo Girl
 Emo Boy
 Rocker Giiiirl
 Rocker Guy
 Schlager Pingla
 Schlager Grabb
 Pop Brittan
 Pop Boyz
 Musik ?!?
 Opera
 Synthare
 Rn´b:are

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3
4
5 6 7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19 20 21 22 23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Maj 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards