Alla inlägg den 21 maj 2008

Av Mela - 21 maj 2008 21:28

Just nu ska jag vara egoistisk och skriva ett inlägg om mitt känsliga känsloliv. Jag ska försöka att inte be om ursäkt. Jag ska försöka att bara leva livet. Jag har lärt mig väldigt mycket under dom senaste månaderna nu när jag varit sjuk ( in och ut från sjukhus kan verkligen få en att fundera på saker å ting ), och hoppas verkligen kunna utvecklas mer som människa.

Idag fick jag en tankeställare till. Att det kanske är nyttigt för mig att vara en "människa som behöver hjälp". Jag får prova på hur det är att "vara svag". (Vem är svag, vem är stark?)

Dessutom har jag tänkt mig att börja umgås med min ångest och göra den till min vän i stället för fiende. För kanske är det så, att det mörka måste få finnas som "A" säger. För att det ska finnas ljus, måste det få finnas mörker.

Många bångstyriga känslor idag som jag till slut kapitulerade för.

 Känns som jag sitter i en karusell och inte kan hoppa av.

Tack alla som visar att dom finns för mig.. Trots attjag stöter bort er ibland så vill jag verkligen ha er nära mig.. Jag har bara lite svårt å uttrycka det och vet inte alls hur jag ska tackla saker å ting.. Då blir det att jag fräser åt er.. Fast jag igentligen vill att ni ska krama mig..

För jag e förbannat less.. Less på allt med min mage nu.

E så mycke annat som kommer till när den bråkat med mig..

Men jag har inte gett upp. Hell no........

Kämparglöden finns kvar.... Än har den inte vunnit !!!!!!

//Mela

Av Mela - 21 maj 2008 12:47


Bra vibrationer, Apoteket...

Sexleksaker intar hyllorna

Specialdesignade dildor, vibratorringar och geishakulor. Nu tar de plats bredvid tamponger och graviditetstest på Apoteket.

– Många vill inte köpa sexleksaker på ett ställe som uppfattas som snuskigt. Då är vi ett neutralt alternativ, säger Apotekets varumärkesdirektör Eva Fernvall.

Att ta in produkter som ger sexuell njutning är ett naturligt steg för att främja människors välbefinnande, menar hon. Tillfredsställda människor mår bättre och upplever mindre stress.


Klart att tillfredsställda människor mot bättre !!!

Men.. Köpa sexleksaker på apoteket (?!?!)...NJaaaa....

Inte jag... Jag går till " Snusk butikerna" sitället jag då..........


//M

Presentation

Omröstning

VAD är du (?!?!)
 Emo Girl
 Emo Boy
 Rocker Giiiirl
 Rocker Guy
 Schlager Pingla
 Schlager Grabb
 Pop Brittan
 Pop Boyz
 Musik ?!?
 Opera
 Synthare
 Rn´b:are

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3
4
5 6 7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19 20 21 22 23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Maj 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards