Alla inlägg den 2 maj 2008

Av Mela - 2 maj 2008 21:17

De va bara sååå  vackert..

Jag började stört böla när hon började spela..

Å jag som inte ens gillar pianomusik.

Men detta va förtrollande !!!

Karina Sarkisyan 

Helt underbar på pianot !!!!

Jag bara ÄLSKADE detta


 http://www.tv4.se/1.283438?videoId=1.412395

Av Mela - 2 maj 2008 19:22

Får ofta frågan om hur många piercingar å tatueringar man har...
* skrattar *

Har blivit en del nu...


Piercingar:

2st 1,6 mm Stavar i tungan

1,6 mm stav i läpp

2.0 mm Counch

1.6 Tragus

4 mm i öronen men ska bli 8 mm

2,4 mm i Bröstvårta

1,6 mm Klitoriskappa

3 st anchors ( micro dermal ) ska bli 4 st..


Har även haft i :

Näsa, mouch, och ögonbryn....


Tatueringar:

En hörning

Linus namn

Jens Namn

taggtråd ( som ska tatueras över till en half sleef )

Ödla på handled

Tribal drake på vad

och 3 st Kinateckan ( tjing, Tjong )


Sååå....


sen då.. .provat Korsett me 18st 1.6 mm ringar i ryggen.. Thaaaat wa nice =)


//M

Av Mela - 2 maj 2008 19:20

UNDERBAR !!!

Rammstein - Stripped

Av Mela - 2 maj 2008 14:37

Jösses..

Haft de sååå jääävla underbart..

Onsdag kväll kom min Ann  me flyget.. Vi skyndade oss hem, bytte kläder å sen bar de av till EROTICA ( erotik mässan )..

Åh Myyy... De första vi fick se va Carlos ( typ världens hottaste karl ) strippa tills de inte fanns en tråd kvar på kroppen.. * moahahaha *

Vi sov gott den natten jag & Ann... =)

Blev tatuering för både mig & Ann... Niiiice...

Heavenly Ink va de som gaddade oss å vi båda blev såå sjukt nöjda..

Pain is nice =)

Mycke leksaker va de man kunde klämma på, lukta på å kolla in.

Shit, hade man haft obehindrat me pengar hade man köpt sig massa leksaker å sen dumpat karl.. För va ska man me en sån till när man har massa lovely toys.. * flinar *

Iaf så fick vi oss en påse full me roliga leksaker när vi provade Fiskedammen.. De tackar vi för.. Kommer vi säker få nytta av.

Ann  fick även en Porrfilm rakt i pannan när Mallan kastade gratissaker från Scenen.. Men hon fick den iaf... Lite blåmärken har man inte dött av... =)

Nöjde och glada kom vi igår hem kl.01

Blev juh 2 dagar vi pallrade oss iväg till Mässan.. Torsdagen va de Ladies Night så då va de bara massa mumsbitar som strippade..

Kärringarna nedanför scenen va som galna.. Man  blev nästan små rädd å ville backa därifrån... Kåta tanter e farligt...



I morse körde jag Ann till arlanda.. Vi hann me en snabb kaffe innan flyget gick å det va sjukt jobbigt när hon åkte hem.. Saknar henne massa....

Sen brummade jag iväg till jobbet..

Å här sitter man nu..

E på pissdåligt humör.. Ska jobba hela helgen.. Känns, segt...

Men ska åka till stallet efter jobbet jag å barnen å då blir man aif på bra humör...

Ett glas vin ikväll ska jag allt ta åxå.... Då somnar jag ovaggat.....


Over and out alla glada.. Ni surisar kan Hoppa åt HELVETE !!!


//M

Presentation

Omröstning

VAD är du (?!?!)
 Emo Girl
 Emo Boy
 Rocker Giiiirl
 Rocker Guy
 Schlager Pingla
 Schlager Grabb
 Pop Brittan
 Pop Boyz
 Musik ?!?
 Opera
 Synthare
 Rn´b:are

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3
4
5 6 7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19 20 21 22 23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Maj 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards