Alla inlägg den 6 maj 2008

Av Mela - 6 maj 2008 20:13

då va man sjuk.. IGEN...

Känns som jag e på nordpolen för jag fryser ta me fan hela tiden..

Sen känns de som nån har kört ner en skata i halsen på mig å sen glömt den där, så nu river å klöser den för fullt å gör att jag bara kan få fram kraxande ljud.... * funny.. NOT *

Så de ser ut som man blir hemma resten av veckan å försöker kurera sig så man kan åka på Tisdag till Östersund.. De vill jag inte missa för allt i världen juh.. Slippa sthlm nåra dagar !!!!


Iaf... Ska pallra mig iväg till Husläkaren i morron så hon får ta en kik å se om hon kan dra ut skatan ur halsen på mig och få mig till varmare breddgrader...

Varit krasslig en del på slutet å nu får de va noog..


* hostar å spottar *


//M

Av Mela - 6 maj 2008 07:20


Jag e bra sugen igen alltså..
Vill nåla igen.. Vill Vill Vill.. :)



Vargör gör man nu detta (?!?!)
Låter en piercare köra 18st kanyler genom ryggen och sen trär i 18st 1.6mm ringar i ryggen??

Ja ni.. Måste nog säga för Kicken.. Adrenalinkicken e Grym..

Man kan göra mycke för och få kickar och jag älskar juh som sagt nålar och liiite smärta... För liiite smärta e just va de e, det gör inte så fasligt ont..

Klart de känns....*L*,... Men de e helt klart värt de.. =)



Presentation

Omröstning

VAD är du (?!?!)
 Emo Girl
 Emo Boy
 Rocker Giiiirl
 Rocker Guy
 Schlager Pingla
 Schlager Grabb
 Pop Brittan
 Pop Boyz
 Musik ?!?
 Opera
 Synthare
 Rn´b:are

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3
4
5 6 7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19 20 21 22 23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Maj 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards