Alla inlägg den 17 maj 2008

Av Mela - 17 maj 2008 23:06

Glömde juh....

* fniss *

Fick Nu ett glas BAja Päron i Handen av snälla Peter !!

Thnx..

Guds dryck till MÄnniskan..

Eller till Mela iaf...

Ge henne en Baja Päron å hon blir glad


=)


//Mela

Av Mela - 17 maj 2008 23:00

Varit en så tokbra dag idag..

Känner mig lite små trött nu .. Men sen har man juh hållt igång sen kl.11 idag åxå..

Körde Lillebror skulle till mamma å hjälpa henne å flytta saker så det va bara att köra honom... Sen åkte jag å Linus till Ann för idag skulle barnen få leka och jag å Ann skulle umgås.. Som vuxna människor.. Å tjej snack !!!!

Barnen lekta på heeela dagen å va nöjda och glada så jag å Ann gade de verkligen toppenskönt.... Love you Ann.. !!!

She is my angel !!!!


Blev supergo middag.. Som jag bestämde !!!!!.. Klart jag tar chansen när nån frågar vad jag vill ha å jag slipper laga maten... * flinar *

Jag hatar verkligen å laga mat !!!.. Ni som känner mig vet juh de...


Nu har LInus iaf lagt sig... Å det ska väl jag åxå göra snart....

Blir kanske nåra låtar på Guitar Hero först.. Jag e SÅLD !!!!


Hihi... Pelle.. Blir juh en match när jag kommer hem..=)


Puss på er allihopa..


Killi Kill i maggropen.. Nu slutar vi skriva i dagboken !!!


//Mela the poet !!!

Presentation

Omröstning

VAD är du (?!?!)
 Emo Girl
 Emo Boy
 Rocker Giiiirl
 Rocker Guy
 Schlager Pingla
 Schlager Grabb
 Pop Brittan
 Pop Boyz
 Musik ?!?
 Opera
 Synthare
 Rn´b:are

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3
4
5 6 7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19 20 21 22 23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Maj 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards