Alla inlägg under juli 2008

Av Mela - 2 juli 2008 12:10

Oh My Gooooooooooooooood !!!

Saw V har premiär i Oktober i USA.... Sen kommer den hit !!

Å vet ni.. ?!?!.. * hoppar likt en kängeru som e övertänd på Kokain  *

Kommer en Efterföljare på 5.an åxå !!!

Asså.. Ja har 2 filmer å se fram emot !!!

Fatta hur glá jag e !!

* ler så stort hon bara kan *


Ska räkna dagarna.. Bästa skräckis-triologin som gjorts juh !!!

Jigsaw Is baaaack !!!



SAW



//   Mela

Av Mela - 2 juli 2008 10:15

Sixx:Am - Van Nuys



Av Mela - 2 juli 2008 10:10

SIXX:A.M. Accidents Can Happen


Så fin låt.. Den spelas OM och OM här hemma....

Av Mela - 2 juli 2008 10:06

Sixx:A.M. - "Life Is Beautiful"

Av Mela - 2 juli 2008 10:00

Min bror har en teori. Att vi kvinnor blir klängiga för att vi inte håller oss med lika många fritidsintressen som killar gör. Visst det här låter groteskt och förnedrande när man läser det första gången. Men jag tror ta mig fan att det är sant. Med undantag såklart!

Min kompis L har massor av fritidsintressen. Det gör henne en aning svårfångad. Jag hade också en massa fritidsintressen förut. Nu har jag i princip inga. Det var delvis ett val min kropp gjorde åt mig. När jag tränade på slutet, kunde jag vakna upp i min säng och inse att jag inte kunde resa mig för att kroppen gjorde så ont. Mamma och pappa fick lyfta mig upp.

Jag kunde inte ha det så, så jag slutade, med nästan allt.

Eller, jag slutade med ridningen, som var hela mitt liv.

Helt plötsligt hade jag väldigt mycket fritid.

Som jag försökte fylla med någon, inte något.

Jag har låtit mig själv bli satt i en liten låda för många gånger.

När vissa av mina tidigare pojkvänner har insett att jag har mer fritid än dom så har dom kommit fram till att jag är en ägodel. Det kan också bero på att jag alltid varit extremt utåtriktad. Det är obehagligt för en blyg man att ha en extremt utåtriktad flickvän. Så jag lät mig själv bli satt i en låda.

Jag vill påpeka att nån av mina pojkvänner  inte gjort det, åtminstonde inte medvetet.

Jag tror att jag vant mig så mycket vid att bli satt i en låda att jag sätter mig i en själv. Tänk efter... här kommer vad jag kallar mina


intressen:

Musik

Läsa
Matlagning
Kompisar
Film


Är det svårt att sätta mig i en låda?

Jag är alltid hemma.

Jag älskar att vara hemma. Och nu undrar jag lite lagom filosofiskt.

Hur mycket av sig själv kan man ge bort?

Hur mycket kan man förvänta sig att nån annan ska ge en av sig själv?



//   Mela

Av Mela - 2 juli 2008 08:13

NU ska Snabel-draken ( dammsugaren) få komma ut å luftas, Moppen ska jag ta en svängom med och dammtrasan ska få jobba....

Här ska städas lite......

Får besök idag juh, från Motala... * kul *


Sooo.... Kikar in lite senare.... När ja städat..

Nu ska musiken vridas upp på Högsta och sen ska sjungas å dansas runt...

Tänk va rolig städningen KAN bli... Me rätt skiva !!!


//  Mela

Av Mela - 1 juli 2008 21:51

TAck Tack Pelle....

Överraskning blev de verkligen.. =)


Ville göra nåt kul idag.. Och bad Pelle hitta på någe...

Och de gjorde han, men han sa inget om VAD vi skulle göra, snacka om att Mela gick och va små nervös.. * vill juh gärna ha koll *


KL.18.30 åkte vi..

Te Djurgården.. Kaknästornet !!!!

Oh MY Goooood vilken underbart god och trevlig middag !!

Kött och Potatisgratäng, gott vin, god efterrätt och Irish Coffe, och utsikten ska vi inte prata om.. LOVELY !!!!


Så jag e verkligen på sjukt bra humör nu...

Men ska nog snart lägga mig, för jag e små trött......


Tack igen Pelle... Tack !!!



//   Mela

Av Mela - 1 juli 2008 12:21

Samtal uppe i Östersund med min bror och hans Kompis


Bror: Men sluuuuta... Du vet inte vad du pratar om !!

Kompis: Jooo... Men de e de !!

Bror: Mela !!.. Hjälp... Vi Behöver din åsikt...

* jag knatar ut på Balkongen *

Bror: Lyssna på låten.. VAd e de för musik ??

* kompisen fipplar me mobilen och slåt igång Michael JAcksson me låten Beat it , en av dom bättre M J låtarna...*

Jag: Michael Jacksson

Kompis: Men  vad är det FÖR musik tycker du ??

* Lyssnar på Beat it å små diggar lite *

Jag: Typ..Pop... Mjoo.. Pop

Bror: Haaaaaaa.....

Kompis: Men hör du inte trummorna.. Dam dam dam.. Å gitarren.. Iiiiii

* han ställer sig upp å head bangar och låter illa *

Jag: Joo.. jag hör....

Kompis: Men visst e det Metal ???

* jag spärrar upp ögonen å glor på han *

Jag: Du sa vad (!??!).. Metal ??.. Nähäääää

* kompisen ställer sig ännu en gång upp å börjar head banga å försöka låta som en gitarr *

Jag : Fortfarande inte Metal ......

Kompis: Jag tycker de.. Fan va EMO du e som inte hör de... Och du åxå Calle,, EMOSAR e ni......

* ser hur kompisen blir lite tårögd och stänger av MJ och börjar röka *


// Mela

Presentation

Omröstning

VAD är du (?!?!)
 Emo Girl
 Emo Boy
 Rocker Giiiirl
 Rocker Guy
 Schlager Pingla
 Schlager Grabb
 Pop Brittan
 Pop Boyz
 Musik ?!?
 Opera
 Synthare
 Rn´b:are

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10
11
12
13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
31
<<< Juli 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards