Alla inlägg den 14 juli 2008

Av Mela - 14 juli 2008 21:13

Att killar redan från start har ett alldeles särskilt förhållande till sina könsorgan vet vi nog alla.

Det pillas, dras och upptäcks i tid och otid... eller ja, i deras ögon finns det nog ingen otid. Men vad som fascinerar mig mest med detta fenomen är att intresset bara växer och växer ju fler år som går.

Finns det en enda man på denna jord som inte har onanerat på jobbet?
Jag tror de e sjuuukt många iaf men kanske inte många som skulle erkänna de.... * fegisar *

.Det verkar vara så att det ska skvättas och ha sig precis varsomhelst.

Kan man så ska man, är nog parollen som ljuder.
Ursäkterna är att de måste lätta på trycket för att klara av att koncentrera sig på jobbet, men jag tror att det mer har med något revirtänkande att göra - "skvätter jag här så har jag varit här. Ha!"

En annan, mycket mer läskig fråga, är varför handen alltid slinker in i byxorna, ner i kalsongerna och - nu kommer det värsta - upp till näsan för att sniffa lite.

Förstår ni inte hur äckligt det är?

Om nu misstanken om dålig lukt finns så räcker det tyvärr inte att gräva runt och sedan snusa på fingrarna.

Det tycks, i mina ögon, vara enklare med en dusch.

Utöver det så ska det alltid kännas, klämmas, rättas till, hålla, klappa, smekas på deras lille vän.

Det är ungefär som att den är deras napp och de letar sig till den när världen känns otrygg.


Jag vet inte om man ska vara avundsjuk för att man själv inte hyser samma kärlek till sitt könsorgan eller om man ska vara tacksam över att slippa vara så äcklig...



//   Mela



Av Mela - 14 juli 2008 16:27

Saknar henne nu...Massa...

Va första gången på 2 år vi träffades nu...

Hon va lika fin som hon allti varit..

En Dam.. En riktig Dam..

Dom Höga Pumpsen hade hon iof lagt åt sidan nu på gamla dagar, men dom röööda läpparna va lika nogrannt målade som vanligt, håret rullat och fint, en god parfym inte för mycke men inte för lite, och sna smycken som morfar gjort...

Sen.. när hon dricker te.. Då spretar hon sådär me lillfringret som alla Damer gör, och så surplar hon försiktigt, sen går det INTE och dricka ur en Mugg, NEJ NEJ.. KOPP... Kopp ska man dricka ur    =)


Min Mormor.. Så mysig.....



//  Mela

Presentation

Omröstning

VAD är du (?!?!)
 Emo Girl
 Emo Boy
 Rocker Giiiirl
 Rocker Guy
 Schlager Pingla
 Schlager Grabb
 Pop Brittan
 Pop Boyz
 Musik ?!?
 Opera
 Synthare
 Rn´b:are

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10
11
12
13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
31
<<< Juli 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards