Alla inlägg den 5 juli 2008

Av Mela - 5 juli 2008 10:05

Känns som att jag blivit överkörd av en ångvält...

Kroppen gör ont, magen spökar och huvudet känns stort som en ballong.

Förkylning på G kanske (?!?!)

Ska snart Köra Linus på Kalas, sen åker jag och Jens och käkar med Camilla och dotra hennes.. Så får dom leka av sig lite åxå...


Ev drar jag senare till vallentuna en sväng..

Kompis Dotter har juh dragit på sig vattkoppor, och vill gärna att mina har de avklarat typ nu också... så kanske åker dit så dom får leka...

Bättre dom får det nu än senare......


G H köpte jag igår.. Fatta hur kul de va (?!?!)

Typ bara Aerosmith låtar.. Nästan.. As kul.. och klarade mig igenom nästan alla på Medium igår.. I´m a fucking Rockstar !!!


Nähää. Kasta sig in i duschen kanske.. Sen klä sig, sminka sig och åka iväg..


Have a nice day !!



//    Mela

Presentation

Omröstning

VAD är du (?!?!)
 Emo Girl
 Emo Boy
 Rocker Giiiirl
 Rocker Guy
 Schlager Pingla
 Schlager Grabb
 Pop Brittan
 Pop Boyz
 Musik ?!?
 Opera
 Synthare
 Rn´b:are

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10
11
12
13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
31
<<< Juli 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards