Alla inlägg den 7 juli 2008

Av Mela - 7 juli 2008 17:00

Jag saknar mycke idag.....

Ann: Min Bejbii.. Min andra Hälft.. Min Älskling....

Kroik: Galenpanna.... Som man inte kan annat än och gilla.. Miss !!

Sandra : POSE Honey !!!. * skrattar *.Du, jag, massa sprit och sen en Kamera

Syster: Min gounge.......

Ingela: Min underbara skåning... Kom och sov sked me mig !!

Kenneth & Cilla: Ni e numera en och samma person.. Älskar er 2 galna sötisar... You make me smile... Me nålar å allt..



E på mycke bättre humör nu iaf... TACK Te du... =)

Handlat, så ikväll ska vi svulla tacos..... Sen gääääsa i soffan....


Sugen på att gå på  bio....

Längtar så jag snart går sönder till nya SAW filmen har premiär...

Då ska de moffas popcorn och skrikas på bio.. Hell yeah !!

Nån som känner sig manad att gå med mig och skrika ikapp (?!?!)


 Nu ska de drickas kaffe med Camilla.....




//  Mela




Av Mela - 7 juli 2008 16:59

This song makes me sing and Dance...

DKM´s ~Walk away

Av Mela - 7 juli 2008 12:16

Saknar jobbet som Faaaen.

Va in en sväng idag för och kolla när jag ska börja jobba igen, man blir bra dagvild av att gå hemma 11 veckor... * skrattar *

Men den 11 Augusti ska jag börja jobba igen..

Och de känns sååå jävla bra.. För jag hatar att bara gå hemma, särskilt när man inte har nåt och göra....

Helt av allt skulle jag nog vilja  vara hemma i Östersund med ungarna nu.

Hade passat mig som handen i handsken,... Kanon !!!
Eller hos Momma.. I Gbg.... INTE Sthlm iaf........


Ska snart åka och äta skräpmat till Lunch... Te middag blir det Tacos, då ska jag och Lisa sitta och SVULLA .,......


 har typ inget vettigt alls att skriva... Så.. Lika bra å lägga ner...





//   Mela



Av Mela - 7 juli 2008 09:38

Blött näsblod till och från sen i natt...

Skallebank som in i H-vete...

Å alltmänt tjurig och arg....

Charmtroll man är....




//   Mela

Presentation

Omröstning

VAD är du (?!?!)
 Emo Girl
 Emo Boy
 Rocker Giiiirl
 Rocker Guy
 Schlager Pingla
 Schlager Grabb
 Pop Brittan
 Pop Boyz
 Musik ?!?
 Opera
 Synthare
 Rn´b:are

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10
11
12
13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
31
<<< Juli 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards