Alla inlägg den 1 juli 2008

Av Mela - 1 juli 2008 21:51

TAck Tack Pelle....

Överraskning blev de verkligen.. =)


Ville göra nåt kul idag.. Och bad Pelle hitta på någe...

Och de gjorde han, men han sa inget om VAD vi skulle göra, snacka om att Mela gick och va små nervös.. * vill juh gärna ha koll *


KL.18.30 åkte vi..

Te Djurgården.. Kaknästornet !!!!

Oh MY Goooood vilken underbart god och trevlig middag !!

Kött och Potatisgratäng, gott vin, god efterrätt och Irish Coffe, och utsikten ska vi inte prata om.. LOVELY !!!!


Så jag e verkligen på sjukt bra humör nu...

Men ska nog snart lägga mig, för jag e små trött......


Tack igen Pelle... Tack !!!



//   Mela

Av Mela - 1 juli 2008 12:21

Samtal uppe i Östersund med min bror och hans Kompis


Bror: Men sluuuuta... Du vet inte vad du pratar om !!

Kompis: Jooo... Men de e de !!

Bror: Mela !!.. Hjälp... Vi Behöver din åsikt...

* jag knatar ut på Balkongen *

Bror: Lyssna på låten.. VAd e de för musik ??

* kompisen fipplar me mobilen och slåt igång Michael JAcksson me låten Beat it , en av dom bättre M J låtarna...*

Jag: Michael Jacksson

Kompis: Men  vad är det FÖR musik tycker du ??

* Lyssnar på Beat it å små diggar lite *

Jag: Typ..Pop... Mjoo.. Pop

Bror: Haaaaaaa.....

Kompis: Men hör du inte trummorna.. Dam dam dam.. Å gitarren.. Iiiiii

* han ställer sig upp å head bangar och låter illa *

Jag: Joo.. jag hör....

Kompis: Men visst e det Metal ???

* jag spärrar upp ögonen å glor på han *

Jag: Du sa vad (!??!).. Metal ??.. Nähäääää

* kompisen ställer sig ännu en gång upp å börjar head banga å försöka låta som en gitarr *

Jag : Fortfarande inte Metal ......

Kompis: Jag tycker de.. Fan va EMO du e som inte hör de... Och du åxå Calle,, EMOSAR e ni......

* ser hur kompisen blir lite tårögd och stänger av MJ och börjar röka *


// Mela

Av Mela - 1 juli 2008 08:26

Jag brukar alltid komma ihåg min bröllopsdag och alltid föbereda något speciellt till den... men i år glömde jag helt enkelt av den!

Och vad betyder det...?

Eller glömde och Glömde.. Jag har inte haft tid !!!

Menva betyder det då? Att jag inte tagit mig tid ?

Har jag tröttnat på maken?

Eller han kanske inte är värd mödan man lägger ner på firandet?

Det kanske inte är så viktigt att fira bröllopsdagen... ( Viktigt ?.. Det e viktigare än Julafton och allt enligt mig )

Veckan innan "dagen" så vet jag att jag tänkte på att det var vår bröllopsdag kommande vecka... men sen så måste det helt enkelt ha slunkit ur mitt minne...

Och

Men i alla fall... GRATTIS till oss, för att vi står ut.... =)




//   Mela

Av Mela - 1 juli 2008 08:20


5 År som gifta idag !!!


Grattis till mig och Älsklingen ....




// Mela




Presentation

Omröstning

VAD är du (?!?!)
 Emo Girl
 Emo Boy
 Rocker Giiiirl
 Rocker Guy
 Schlager Pingla
 Schlager Grabb
 Pop Brittan
 Pop Boyz
 Musik ?!?
 Opera
 Synthare
 Rn´b:are

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10
11
12
13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
31
<<< Juli 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards