Alla inlägg under april 2008

Av Mela - 12 april 2008 15:24

 


Party ikväll..


Å GRATTIS L ikväll ska du Firas..


//Mela

Av Mela - 11 april 2008 12:47

Ibland får man sig ett gott skratt på Jobbet...
Idag va en sån dag...
En patient jag va hos skulle idag förklara för mig vilka olika sorters bögar det fanns...
Jag e inte den som e den så jag lyssnar gärna..


Han hade rankat bögarna...
I livet finns de juh steger överallt, men e antigen längst ner, mitten eller på toppen.. Vart man än tittar, arbetslivet osv osv...

Man placeras alltid på denna jäkla stege.

Well...
Kandelaberbögar och Opera bögar.. dom e högst upp !

Dom e dom fiiiiina bögarna.

Dom är snyggt klädda, kan föra sig och är väluppfostrade..
( så ni andra bögar ni har inge hyffs och ni kan inte klä er )
K:Bögarna och O:bögarna sticker inte ut så mycke..
( ahaaa.. enligt mig då.. Dom e lite mer smygisar och kanske inte står riktigt för sin läggning ?!?! )....
Men Nej nej.. Där hade jag fel enligt den här patienten..
Han e btw Operabög... Dom e liiiite högra än Kandelberbögarna..
Längst ner på listan låg iaf dom Bisexuella killarna och Läderbögarna..
Dom Bisexuella är inte bögar... Dom e det bara när de passar ...
( ombyte förnöjer väl tycker jag då ...*L* )
Läderbögarna e bara ute efter att Chocka och e nog Bisexuella...
Så dom e längst ner....
( visste allvarligt inte om jag skulle skratta eller gråta riktigt så jag satt mest och hmmm:ade och nickade  för mina kommentarer räknades inte )

Sen va de Fjollorna då...
Glitter, glamour och ett femenintsätt som skulle få värsta fruntimmret att se manlig ut...
Fjollorna... Han skakade bara på huvudet och sa inte mer men dom hamnade i mitten...
Ofast e de som "yngre bögarna" som e fjollor...

Eller som han kallade som me ett finare namn " Show Bögar"...

Dom e bara ute efter att visa upp sig, dom vet att Bögar e populära och de spelar dom på med mycke smink osv.. 

Vissa arbetar sig upp sen och blir Ordentliga bögar , andra går ej och rädda, dom slutar på en klubb i kvinnokläder ( i värsta fall ) och sjunger Cher...

( bara för att men är fjollig e man väl för fasiken inte Transvestit ?!?! )


Jag kunde inte låta bli och småfnissa när jag gick därifrån...
Skaka på huvudet och börja fundera på " bög stegen "....
Enligt mig e väl alla bögar lika mycke värda som alla andra..
Läder, opera eller Fjolla  i don´t care.. I love them all !!!!



//Mela

Av Mela - 11 april 2008 12:42

Kan inte annat än å ÄLSKA den =)

Av Mela - 10 april 2008 19:12


Ann

Ingela

Sandra

Johanna


.. Love you ..





Av Mela - 10 april 2008 11:45

Att ge komplimanger till svenska killar är för det mesta en tröstlös sysselsättning. Att säga till dem att de är bra, snälla, charmiga, snygga...vad som helst, tycks vara helt fel drag.

Jag har blivit kallad smickrare. Det tycker jag är taskigt.

En smickrare är en inställsam och oärlig person. En människa som försöker vinna fördelar med att ställa in sig på ett oärligt sätt med just Smicker.

När jag ger en komplimang kommer den från hjärtat, jag menar det, då vill jag inte bli kallad för smickrare, det sårar. .

 Ere så att killar inte e så vana att få komplimanger ?

Eller vad ?

Tycker juh faktiskt ni e lika mycke värde trevliga komplimanger som vi tjejer är.....


Eller  e ni åxå smickrare när ni ger massa komplimanger (?!?!)


//M

Av Mela - 10 april 2008 11:14

En av min bästa vänner gör Playpiercing.. =)

Vill åxå leka me lite nålar...
NU !!!!!!!!

Eru rädd för nålar å blod titta inte på klippet.

Annars.. ENJOY !!

Av Mela - 9 april 2008 23:15

Dålig kvalite.. AS SKÖN LÅT !!!!!!!!!!!!

Av Mela - 9 april 2008 20:39


¸¸.·´¯`**¤**´¯`·.¸¸
Brinn så länge du lever
Låt ingen släcka din glöd
Brinn så alla kan se det
Vägra vara levande död

....Alla är vi unika på ett eller annat sätt....


¸¸.·´¯`**¤**´¯`·.¸¸

Presentation

Omröstning

VAD är du (?!?!)
 Emo Girl
 Emo Boy
 Rocker Giiiirl
 Rocker Guy
 Schlager Pingla
 Schlager Grabb
 Pop Brittan
 Pop Boyz
 Musik ?!?
 Opera
 Synthare
 Rn´b:are

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16
17
18 19 20
21 22 23 24 25
26
27
28
29
30
<<< April 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards