Alla inlägg den 23 april 2008

Av Mela - 23 april 2008 20:04

Att låtar fastnar i skallen på mig e inte ovanligt..

ÄLSKAR MUSIK..

Men... Uj... Att denna ska ettsa sig fast...

Jag kommer på mig själv me å gå å nynna den....

Inte alls min musikstil för 5 öre.. Men men...

* nynnar vidare *


Hemsidan till Bimboboy som gjort låten....

Av Mela - 23 april 2008 19:37

Fick ett trevligt mail på Facebook idag från en kollega..

Hon saknade mig på jobbet !!

Thnx Tjejen.. Blev sååå glá .. Miss yah 2 ....

Blir iaf hemma resten av veckan me " Tulle".. snorar å hostar någe förfärligt så dagis skulle skicka hem han direkt...


Linus e iaf pigg.. * peppar peppar *

Han leker för fullt me Lukas just nu, å borstat honom har han..
=)
De behövdes.. Blev en katt till som vi slängde typ.... Kul när vinterpälsen släpps !!!:. Nooooot...


På fredag får ja nytt hår.. Då ska detta löshåret av å de nya ska sättas in.

Lovely !!!

Å de blir lite annorlunda jämfört me nu.. spännande värre.. Lovar å bjussa på en bild sen när de e klart....


i dag blir de verkligen en sk . " knäckebröds-blogg"... Har läst att många HATAR sånna bloggar men de får ni stå ut me för ja hade verkligen inge vettigt alls å skriva idag.... =)

(inte ofta ja har de dock men men... )


Over aaaand Out..


//N

Av Mela - 23 april 2008 16:35

Tävlingar e allti kul.. Särskilt me fina priser!!

Skorna kommer från Ji Fashion 4U



Här kan ni gå in å tävla Maria

LYCKA TILL !!


Av Mela - 23 april 2008 07:16

Dags & Tävla igen..



"Jag är med i en tävling hos Sandra där man kan vinna en snygg chemise i samarbete Evas underkläder.se. Var med och tävla du också! Tävlingen avslutas söndag den 4 maj klockan 21.00 Lycka till!"


Så pallra in er till Sandra nu och tävla.. Dooo it !!!

Värsta priset juh !!!!!!


Lycka till !!


//Mela

Av Mela - 23 april 2008 07:04

Små seg idag.

Ändå somnade jag innan 24 igår.. Meeen Meen..:)

Tulle fortfarande sjuk så inge dagis för han idag... Linus mår iaf  bra, har gjorde illa ögat igår på dagis men idag e de bra...

Båda sitter i soffan å gosar nu å tittar på Backyardigans.

Lukas ligger i soffan brevid Linus å åmar å krooomar sig * seee mig, klappa mig *

Blir stan för mig idag..

Måste till Thaj Mahal å fixa hår, på fredag ska detta väcka å de ska in nytt..

Dags för de för detta har suttii u 13 veckor nu...Men de sitter.. :)

Mycke fejk på Mela.. Naglar å hår.. * skrattar *


Näähää... Dags å klä Linus å se till att han kommer ner på dagis, Doris får gå me ner, sen MÅSTE jag ha minst 2 koppar kaffe..


Over and out

//M

Presentation

Omröstning

VAD är du (?!?!)
 Emo Girl
 Emo Boy
 Rocker Giiiirl
 Rocker Guy
 Schlager Pingla
 Schlager Grabb
 Pop Brittan
 Pop Boyz
 Musik ?!?
 Opera
 Synthare
 Rn´b:are

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16
17
18 19 20
21 22 23 24 25
26
27
28
29
30
<<< April 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards