Alla inlägg den 16 april 2008

Av Mela - 16 april 2008 19:46

Meee like =)

Av Mela - 16 april 2008 17:49

Jag e bara på rätt sjukt bra humör..trots att dagen varit, öhum.. Skum (?!?!)

Sjukt lungt på jobbet.. Lite mediciner här å där osv..

Alla va bara pigga & glada vilket smittar av sig rätt mycke...

Sjukt ont i min mage idag så ingen lunch blev de förutom ett äpple...

Skrattade gott me mina underbara kollegor och hade de trevligt på rasten =)

Sen ringde en kompis å frågade " Va fan håller du på med (!?!)

Då berättade han att han hade hört att en GALNING gick runt i mitt kvarter me ett gevär i högsta hugg....

Ja jösses.. Galningar finns de överallt vill jag lova...

Skulle på deligering åxå på ASHI men de visade sig att jag inte behövde, så de blev en kaffe för mig å 2 kollegor på en italiensk resturang istället...

MOahaha..

Kaffe.. LIVET DRYCK !!!


När arbetpasset va slut hämtade ja 2 glada småskitar på dagis å vi åkte en liten tur me bilen till jens förtjusning..

LInus POPPADE Normand på högsta volym och vi båda satt å gormade i kapp * tur för nordman att han inte hörde våran (hemska) sång..*


Å nu sitter ja här vid datan..Ska göra mig en Vanilj latte snart å mysa me barnen i soffan innan dom ska somna..

Då blir de för mig att glutta igenom lite bloggar och ta de lungt.. =)

Myskväll !!!


I morron ska jag till Örebro me jobbet.. kan bli kul.. Men ja vet inte..

Blir en låååång dag.....


//M


P.s Lukas kommer i morron =)

Av Mela - 16 april 2008 06:51

då ska man åka å jobba.....

Lämna små skruttar på dagis åxå...

Måste ta nåra alvedon ... ont i dag.....


BTW.. I kväll Kommer Kissen Lukas.. :)

Nåt å se fram emot.. dagen kommer snigla sig fram....


//M

Presentation

Omröstning

VAD är du (?!?!)
 Emo Girl
 Emo Boy
 Rocker Giiiirl
 Rocker Guy
 Schlager Pingla
 Schlager Grabb
 Pop Brittan
 Pop Boyz
 Musik ?!?
 Opera
 Synthare
 Rn´b:are

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16
17
18 19 20
21 22 23 24 25
26
27
28
29
30
<<< April 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards