Alla inlägg den 22 april 2008

Av Mela - 22 april 2008 12:35

Ibland är tråkmåns ordet som tycks beskriva mej allra bäst.

Till all lycka har jag märkt att en del människor ändå verkar uppskatta mej. Inte kräver jag heller av mina vänner att dom skall vara världens häftigaste människor och konstant underhålla mej.

Jag e rätt  lätt att roa och jag uppskattar er bara för att ni finns...

Inte är det någon katastrof även om man har lite tråkigt ibland.

Jag gillar människor som har förmågan att tänka på andra än sig själva. Likaså gillar jag människor som ibland tänker på annat än hur dom uppfattas av andra människor. Jag säger inte att man inte skulle få vara cool eller creddig, men det får inte vara ett självändamål.

Jag gillar människor som inte alltid försöker spela allas bästa kompis, men ändå är lojal och tar andra i beaktande.


//M



Av Mela - 22 april 2008 12:07

Igår blev " Tulle" sjuk... Febeer å massa hosta..

* härliga jävla årstid *

Så Mela fick VaB:a idag...

Igår va han risig som bara den, å han har kräkts å hållt på i natt..

Han va så kul i natt, stod vid toaletten .varm å röd i ansiktet å hostade å hade kväljningar å skreeeeek : " Vill inte kräkas, vill inte kräkas vill inte kräkas", men kvar stod han å sen kräktes han...

Han gillar INTE å kräkas inte.. Men vem faen gör de... * urk *

NU mår han iaf bättre..

Men går runt här å e " små lullig", röd i ansiktet å en näsa som bara rinner...

När ja lämnade Linus på dagis i morse så sa linus : Nä mamma, jag e nog sjuk *höll handen för pannan *... aaaa.. Massa feber...

Men icke sjuk inte så dagis fick de blir.. =)


Erotikmässan snart här åxå..
Så den 1.a Maj ska jag å mina Ladies gå dit å roa oss.. =)

Kul värre.. =)


Å ev till helgen blir de nålning för mig.. OM Kenneth fått alla ringar osv..

Lääängtar...


Ska gosa ner mig i soffan me "Tulle" nu..

H en bra dag allihopa å njuuut av våren...


Hugs & Kisses

Presentation

Omröstning

VAD är du (?!?!)
 Emo Girl
 Emo Boy
 Rocker Giiiirl
 Rocker Guy
 Schlager Pingla
 Schlager Grabb
 Pop Brittan
 Pop Boyz
 Musik ?!?
 Opera
 Synthare
 Rn´b:are

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16
17
18 19 20
21 22 23 24 25
26
27
28
29
30
<<< April 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards