Alla inlägg den 1 april 2008

Av Mela - 1 april 2008 20:46

En elak kärring har flyttat in hos mig.

 Nej, jag har inte gått med på det och inte betalar hon hyra heller. Hon bara är där!

Var som helst. När jag går till spegeln för å sminka mig ställer hon sig där, den elaka kärringen, rätt framför mig!

Där står hon med sitt konstiga ansikte och sin dubbelhaka och med bilringar runt midjan och vägrar flytta på sig.

Jag har skrikit åt henne och bett henne försvinna, men hon skriker bara tillbaka.

Det blir hon inte vackrare av.

Hon är i min garderob också och ändrar mina kläder.

Hon syr in kläderna så dom stramar förfärligt när jag försöker att komma in i dem.

Mina papper kastar hon och flyttar på allt så att ingenting finns där jag vet att jag har lämnat dem.

Hon köper hem kakor och snacks, nåt hon inte borde göra eftersom hon verkar ha problem med vikten.

Jag kan unna mig lite ibland, men det verkar som om hon slukar i sig det mesta.

När jag är i en butik och ber om kläder i min storlek tittar expediten bara på mig. Kärringen hade tydligen varit där också. När jag till slut fick på mig en flott svart liten kjol och gick fram till spegeln, blev det samma visa; kärringen ställde sig framför mig med samma kjol på sig.

Behöver jag berätta hur hon såg ut i den ???!!!

Hon har gjort något med telefonen också för när den ringer, registrerar inte telefonsvararen några meddelanden.

Jag vet ju att jag är ganska populär, det har jag alltid varit och har massor med vänner men sen kärringen flyttade in hör sällan någon av sig.

När jag tittar på tv har hon varit framme och ändrat bildfärgen och skruvat ner ljudet så jag knappt kan höra och måste skruva upp ljudet igen.

Tack vare henne fick jag nu skaffa glasögon för jag pallade inte att ändra lbildfärgen mer.. * morr * 

Dessutom har hon har gjort något med min säng.

När jag vaknar känner jag mig stel och har ont både här och där, jag som är ungdomlig och frisk som en nötkärna trots mina 95 år.

Vad ska jag göra?

Om det är någon som vet vad den kärringen kommer ifrån och hur jag kan bli av med henne, var snäll och berätta det för mig omgående, för blir jag inte av med henne snarast, måste jag överväga att flytta.


//Mela.. Å kärringen e väl me på ett hörn åxå

Av Mela - 1 april 2008 20:29

 

 denna bilden Bjussar ja på
Alla måste få skratta lite =)

have Fun and enjoy life...

//Mela

Presentation

Omröstning

VAD är du (?!?!)
 Emo Girl
 Emo Boy
 Rocker Giiiirl
 Rocker Guy
 Schlager Pingla
 Schlager Grabb
 Pop Brittan
 Pop Boyz
 Musik ?!?
 Opera
 Synthare
 Rn´b:are

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16
17
18 19 20
21 22 23 24 25
26
27
28
29
30
<<< April 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards