Direktlänk till inlägg 28 september 2007

Bra sex

Av Mela - 28 september 2007 12:05

Bra sex..
Fatta hur viktigt det är ?
Å Hur ofta får man riktigt bra så-det-kittlar-i-magen-å-tårarna-rinner-sex då?
inte allt för ofta... Tyvärr.

Många gånger när man e i ett förhållande så lunkar sexlivet på, å man tycker det e "bra"...
Just de.. BRA...
Sen... Kanske man träffar nån.. Å får upp ögonen för va GRYM sex är !!

Varför nöja sig me "bra" sex när man kan få "grym" sex...


En del tycker att kärlek e viktigare än sex..
Å andra tycker tvärtom.. Måste nog hålla me dom sista jag..
Sex e viktigare än va alla tror..
Med sex kommer ofta Kärlek..
Men har man kärlek å värdelös sex... Vad gör man då??

Under sex får man närhet, närhet leder till värme och att man känner sig uppskattad, känner man sig uppskattad visar man de tillbaka.


Mer GRYM sex till alla människor !!


//mela

 
 
Ingen bild

bara jag

2 oktober 2007 23:13

fins det något bättre.kram

 
Bonkar-Kungen

Bonkar-Kungen

4 oktober 2007 10:34

Jösses... jag blev både förbannad och ledsen när jag läste detta. Har läst runt lite och inser att du och jag är varandras absoluta motpol!

Att bygga relationer mellan människor p.g.a kroppsliga behov känns ju som att börja i helt fel ände. Texten går att tolka som att det är föredra att leva med en komplett idiot så länge sexet är bra... I min värld så är det helt sjukt!

http://www.vildawebben.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

OFF

Av Mela - 11 augusti 2008 20:35

Nu finns inte denna bloggen mer..   http://skjutenskata.blogg.se/?tmp=11203413   Dit ska ni bege er om ni vill läsa... ...

Av Mela - 9 augusti 2008 12:57

Hamnade hos Camilla på frulle... E juh den vanliga " lördags-rutinen" liksom.. Vi har allti lika kul hon och jag... Vi skäller lite på barnen som allti får nåt tok-fnatt och ska slåss eller kasta saker... Sen dricker vi för mycke kaffe och svär äver...

Av Mela - 8 augusti 2008 11:12

Jag kommer inom en snar framtid Byta denna bloggen till en annan......   http://skjutenskata.blogg.se/   Så nu vet... Men håll koll här.. Får så länge bloggar jag här.. =)   Hoppas ni läsare följer me mig till andra Bloggen sen..     // Mela ...

Av Mela - 8 augusti 2008 09:45

Regnar idag också. Och har gjort hela natten... Kl.04 satt jag i köket en stund, tittade ut när det regnade... Jag älskar verkligen regn.... Mycke regn...... Jag mår bra när det regnar..Sitta och bara lyssna på regndropparna mot fönstret.... Underbar...

Av Mela - 7 augusti 2008 21:54

Samtal.... - Hampus -Öhu....Asså... jaaa..Öööh öhh - Ja det är Hampus - Hej det är Michaela ( observera, jag sa heeela mitt namn ) - Öh..Ja ? - Är.... *****  Där ? -Nej -Ööh... Okej.. Men... Öhum.. är är ***  Där ? -Nej.....Vem är det ? - Det är Mich...

Presentation

Omröstning

VAD är du (?!?!)
 Emo Girl
 Emo Boy
 Rocker Giiiirl
 Rocker Guy
 Schlager Pingla
 Schlager Grabb
 Pop Brittan
 Pop Boyz
 Musik ?!?
 Opera
 Synthare
 Rn´b:are

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12 13 14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26 27 28 29
30
<<< September 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards