Alla inlägg den 4 september 2007

Av Mela - 4 september 2007 22:58

Jag e arg !!
Fick en fråga av Min kära son - Mamma, jag & min kompis, vi har snoppar..
Men de har inte du och hans mamma. Han säger att ni har "framstjärt".
WTF !!!
Ni får ursäkta mig men ordet "framstjärt" e INTE acceptabelt...
Säg det i min närvaro och jag sparkar ut.
Hör ni inte hur fult det låter ?
Framstjärt .... Framstjärt ....


No Thanx....

Vad heter det då?
Jag och en Vännina diskuterade detta i bilen.
Puppa,Vagina, fitta, snippa, lilla lisa, mus, busken, murran osv osv..
Det finns inge fint ord för Fittan !!..

Jag föredrar det namnet, men inte fasiken kan jag lära min son de..
Varför inte iof ?...
Fitta = Fuktig Våräng på latin.. Det e fint !!
Men det har Missbrukats, nåt så förbannat..

Fitta e fult.. Nåt äckligt.. Isch.. Så säger man inte..
Men vad ska vi säga då?

En kollega till mig ville hjälpa mig på traven och satt å sökte på internet, efter en stund hörde ja hur han skrattade så han nästan kiknade.

han hade kommit in på en sajt där " dagis-mammor" hade disskuterat kvinnors könsorgan.. Där fanns en Fiiiiiiiiiin lista på vad dom tyckte va " bra namn" ...
Listan såg på ett ungefär ut såhär:

Framstjärt
Okuken ( har ni hört nåt så dumt )

Lilla-Hästen ( Hallåååå ??... )

Muselina

Kisse-Missen ( ännu ett Djur )

Murran


I say no more.

Killar har i stort sett 3 namn..
Kuk, Penis och Snopp...
Snopp och Penis e väl dom man anväder..
Kuk betyder iof " Liten knöl" på latin.. ( tjusigt värre )

Men vi flickor då?

Antingen e det fult....
Eller så e det liknelser me Djur

Eller så e det föööör Nutti Nuttigt...

kan inte vi få ett BRA, NORMALT ord för våran "Puppa"..??!

E det för mycke begärt?

Ett Bra namn som inte smutsas ner, som alla andra namn..


//Mela

Presentation

Omröstning

VAD är du (?!?!)
 Emo Girl
 Emo Boy
 Rocker Giiiirl
 Rocker Guy
 Schlager Pingla
 Schlager Grabb
 Pop Brittan
 Pop Boyz
 Musik ?!?
 Opera
 Synthare
 Rn´b:are

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12 13 14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26 27 28 29
30
<<< September 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards