Alla inlägg den 2 mars 2008

Av Mela - 2 mars 2008 12:42

Jag träffade Pelle för 6 år sen.
han va så lång och snygg och Manlig...
Å jag. jag blev sådär liten och flickig brevid honom.
Jag blev en Needy girl.

Vi hade lååånga djupa samtal. De lär ungefär så här:
- Älskar du mig ?
- Ja
- Hur mycke älskar du mig ?
- Mycket

- Varför älskar du mig, jag som e så knäpp

- Du är inte knäpp

- är jag fet ?

- Neej..
- jag e Feeeeeeeeet

-  Mela kan vi prata om nånting annat ?

- Ångrar du att du blev ihop med mig ?


Efter 2 mån flyttade vi ihop.

Nästa 5 år senare hade vi 2 barn. hundar å bil.


Jag allierade mig med hans mamma mer eller mindre omgående.
Drack stora koppar kaffe och pratade om kärlek.

Jag berättade om han gnäll osv och svärmor sa "det va inte så jag uppfostrade honom ".

Att inte Pelles redan prövade kärlek till mig bara dog knall och fall -  i dont get.....

Tur jag hade mindre ass och snygga tuttar på den tiden.
Nu är arslet som en ladgårdsdörr och tuttarna hängiga.
Meeen... så e de.. Nu får hansova me "hängtuttarnas" säng.
2 barn. lån och bil.

Han kommer ingenstanns.
Det är så man gör tjejer.
Move fast, hit them  HARD .......


//M


Presentation

Omröstning

VAD är du (?!?!)
 Emo Girl
 Emo Boy
 Rocker Giiiirl
 Rocker Guy
 Schlager Pingla
 Schlager Grabb
 Pop Brittan
 Pop Boyz
 Musik ?!?
 Opera
 Synthare
 Rn´b:are

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5 6 7
8
9
10 11 12 13 14 15 16
17 18
19
20
21
22
23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Mars 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards