Alla inlägg den 24 april 2007

Av Mela - 24 april 2007 12:12

Senast igår fick jag frågan varför jag e så besatt av Piercingar.
(Jag e nu uppe i 6 st.,.. Sen öronen då men det räknas inte... * flin * )

Jag har aldrig tyckt att jag duger... Tyckt att jag e fin osv..
( Listan kan göras lång )
Därför, smyckar jag mig.. Me piercingar å Tatueringar..
Jag har alltid velat vara sådär... Sådär Vacker...
Vara en tjej som killarna ( och tjejerna ) vänder sig om efter när man går förbi...
Har alltid velat väcka uppmärksamhet...
Inte bara vara " Den trevliga, glada,humoristiska tjejen med dom fina ögonen" .... Jag vill va Snygg !!!:.. Sjukt snygg....
(* skrattar*... Misförstå mig rätt.. Jag e inte utseende fixerad när det gäller andra människor.. Jag kan alltid hitta nåt vackert hos nån..
Men inte  mig själv... )
Därför... Nålar jag mig... Då ser folk mig... Dom märker mig....
Tyvärr verkar många tro pga av mina piercingar & tatueringar så e jag " En tuff tjej" ... Visst, till viss del e jag självklart det... Men inte alltid....

Jag e bara en vanlig tjej... Som vill va lite vacker...
//Mela

Presentation

Omröstning

VAD är du (?!?!)
 Emo Girl
 Emo Boy
 Rocker Giiiirl
 Rocker Guy
 Schlager Pingla
 Schlager Grabb
 Pop Brittan
 Pop Boyz
 Musik ?!?
 Opera
 Synthare
 Rn´b:are

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< April 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards