Alla inlägg under maj 2007

Av Mela - 13 maj 2007 14:53

Igår beställde jag, inte bara EN älskare... Utan flera..
Yes people...
Om några veckor kommer min LELO å min Kolibri...
I cant´wait...

Mer leksaker åt folket !!!!

//mela

Av Mela - 11 maj 2007 23:02

Jag e frustrerad... Sjuuuukt frustrerad....

//mela

Av Mela - 8 maj 2007 19:21

Jag är faktiskt riktigt snygg, men bara om du kisar med båda ögonen och hoppar på ett ben från hundra meters avstånd med solen i ansiktet


//Mela

Av Mela - 8 maj 2007 19:19

Undergivelse är en gåva som skall förvaltas med Kärlek... <3

//Mela

Av Mela - 6 maj 2007 19:15

Det är intressant hur skolorna väntar in i det sista med att ge eleverna sexualundervisning. Vid det blotta åldern av fjorton är det dags att få höra de "magiska" berättelserna om mens, utlösning och sexuella läggningar bland annat.

I min skola fick vi titta på en tecknad film om hur Per och Lisa tycker om varandra så att de till sist blir upphetsade av varandra.
Enda skälet till att jag minns filmen är att den var så otroligt dålig och knappast informativ.
Efter detta skulle vi lära oss att trä på kondomer på en gurka,
Vår lärare kom på den briljanta idén att alla skulle göra det med munnen istället för med händerna. Någonstans tror jag att det var för att ge honom en sexuell upphetsning och inte för att lära oss hur den sexuella biten fungerar med kondomer, stånd, lubrikation osv.
Är det inte på tiden att vi informerar våra barn tidigare och på ett bra mycket bättre sätt?

Tyvärr är 14 år rent sent å komma me "pekpinnen" osv å berätta hur det e osv osv.. Många har haft sex då eller provat mycke inom sex redan.. Behöver juh inte leda till penetrering liksom, man kan göra mycke annat som åxå kan ge sjukdomar å allt..

En kompis mamma jag känner hade alltid en liten skål med kondomer i medicinskåpet så att hennes söner skulle skydda sig ordentligt. De tog kondomer - hon ställde inga frågor.
Det fungerade skit bra.

Lite skrämmande att så många föräldrar drar sig för att prata sex med sina barn. Det e juh ändå så naturligt.. ( å mysigt me för den delen..*L* )



//M

Av Mela - 6 maj 2007 12:44

Han såg ut att vara "normal".. Han hade en svart skjorta på sig, snygga baggyjeans, snygg frilla å fräscha skor.
Jag anade aldrig vad som dolde sig under den fina ytan.
Han bjöd på några drinkar, sedan beslöt vi oss för att lämna klubben och ta en taxi hem till honom. Allt kändes bra. Nästan för bra..
Jag borde anat någonting, men man kan inte direkt be en kille klä av sig på dansgolvet så jag får kika.
Hemma hos Han öppnade vi en flaska vin och bestämde oss för att bli lite lättklädda.
Det började bli varmt. Det började bli spännande.
Det va DÅ jag såg DET..
Bilden av Snobben mellan hans ben brände fast sig på min näthinna och fick all hetta å spänning att rinna av mig på 3 sekunder.
Jag hade återigen -helt ovetandes - tagit hem ett ""Kinderägg"....


Jag kallar dom så, ni vet tjejer å killar som som klär sig i den vanliga svenska färgskalan från grått till svart - men som rockar loss totalt när det kommer till underkläder.
JAg tycker inte det e okej...
I´dont like it...
JAg hatar verkligen sånna överraskningar...
Jag har sett mycke under kjolar och byxor... Allt från Gustav, Askungen, Sailormoon, Åsa-Nisse till Snobben och Smurfarna.

När du går hem med en tjej eller en kille idag riskerar du alltid att en het natt abrupt förvandlas till " Beppes Godnattstund" ...
Jag vill därför ta i akt och förtydliga; Jag går inte hem me en tjej eller kille för att leka roliga timmen och sjunga "min hatt den har tre kanter" ...

Så... Kan vi göra så här...
Att alla ni som har... ni vet vad i byrålådan, plocka ut dom och kasta dom diskret i sopnedkastet...
Sen behöver vi inte prata mer om detta...
Aldrig mer... Never... TACK !!

//Mela

Av Mela - 4 maj 2007 12:00

Jag är besviken liksom den skeppsbrutne

som trodde sig samtala med en människa
och som plötsligt märkte att det var en apa.

//Mela

Av Mela - 3 maj 2007 10:10


I bet you never thought that it would turn out lika this,
mama´s little gir and daddy´s little princess
but somewhere in youre fairytale everyting went wrong,
the sun dont shine the words dont rhyme
you´re out of time.
You´ve ben beaten down
kicked around on the ground
but you took it lika a women,
victimized, terrorized, paralyzed but you took it lika a women,
 pusched too far pulled to hard deeply scarred,
i know you most have felt the pain.
But you took it lika a woman.

You thought you hade Mr.Right
but he was really Mr. Hyde
you gave him you´re most precious gift,
 you were his bleeding bride,
he tied you up, pulled you´re hair,
he slapped your innocent face,
you were black and blue he laughed at you
so what dýa do(?!)
You´ve ben beaten down
kicked around on the ground
but you took it lika a women,
victimized, terrorized, paralyzed but you took it lika a women,
pusched too far pulled to hard deeply scarred,
i know you most have felt the pain.
But you took it lika a woman.

So it´s over now youre fantasy life is finally at an end.
And the world above is still a brutal place and the story will start...
Again!!!

//Mela....


Presentation

Omröstning

VAD är du (?!?!)
 Emo Girl
 Emo Boy
 Rocker Giiiirl
 Rocker Guy
 Schlager Pingla
 Schlager Grabb
 Pop Brittan
 Pop Boyz
 Musik ?!?
 Opera
 Synthare
 Rn´b:are

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17 18 19 20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards