Alla inlägg den 24 oktober 2006

Av Mela - 24 oktober 2006 09:57

”Jag läste något kul här som jag har funderat länge över!Eftersom alla är så ärliga så ska jag minsann berätta att jag har varit med 22 st. Och är 24 år. Varit ihop med Pelle sedan jag var 21. Blev av med oskulden när jag var 13. Hade ett långt förhållande från att jag va 15 år tills jag va 18 ( + nån månad ).Han jag då va tillsamans me trodde iof att jag hade varit me mååånga, då jag hade ett hemskt ryckte.. Så jag sa -Ja visst många har det varit, fast han igentligen va nr.3 * ha ha*Har varit utan sex som längst i 8 veckor och det var precis efter jag fick barn!Slutsatsen är alltså att jag hade 20 stycken under fem år, 2 av dessa va "one night stands"Detta har gjort att jag känner min kropp så grymt väl, älskar min kropp, kan komma på en minut ( om jag bara vill ), är skit bra på oralsex och min man har aldrig klagat på hur jag är i sängen!Se det så här alla ni som känner att ni haft en aning för många... Det går inte att ändra på så varför bry sig? Ni hade inte haft erfarenheten som ni har idag, om ni inte hade experimenterat! Killar kan göra det utan att skämmas, då kan vi det också!22 stycken and damn proud of it! Så det så!”//M

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Omröstning

VAD är du (?!?!)
 Emo Girl
 Emo Boy
 Rocker Giiiirl
 Rocker Guy
 Schlager Pingla
 Schlager Grabb
 Pop Brittan
 Pop Boyz
 Musik ?!?
 Opera
 Synthare
 Rn´b:are

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23 24 25 26 27
28
29
30
31
<<<
Oktober 2006 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards