Alla inlägg den 23 oktober 2006

Av Mela - 23 oktober 2006 21:16

Jag har alltid haft ett Hemligt Rum. Ett eget krypin. Bara mitt. Ingen annans. Ett rum där jag förvarat mina hemligaste av hemliga hemligheter, där jag ruvat på mina hetaste fantasier, där jag njutit i smyg för att tillfredställa mina behov.Begär. Bekräftelse. Sex.Det fanns inga nycklar till det hemliga Rummet, bara koden i mitt huvud. I mitt minne. En kod jag aldrig aldrig lämnade ut till någon annan.Jag gömde mig därinne allt som oftast. För att komma undan den dåvarande sambon, rutinerna, tristessen, den grå vardagen. Jag satte mig bekvämt tillrätta i ett hörn av rummet och slöt ögonen och plockade fram mina fantasier. Fantasier om spännande människor, tankar om sex med passion, drömmar om sex med kärlek och känsla.Ibland fantiserade jag iof inte om sex över huvudtaget, utan om "spännande" saker bara, saker som jag ville göra i livet men aldrig tog mig för att göra.. Saker som gjorde att det "pirrade" till i kroppen.Drömde mig bort. Längtade.Ja, jag trivdes verkligen därinne...//Mela

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Omröstning

VAD är du (?!?!)
 Emo Girl
 Emo Boy
 Rocker Giiiirl
 Rocker Guy
 Schlager Pingla
 Schlager Grabb
 Pop Brittan
 Pop Boyz
 Musik ?!?
 Opera
 Synthare
 Rn´b:are

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23 24 25 26 27
28
29
30
31
<<<
Oktober 2006 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards