Alla inlägg den 19 oktober 2006

Av Mela - 19 oktober 2006 21:27

Det sägs ju ofta att lika barn leker bäst, underförstått att en partner ska vara lik en själv. Länge gick jag på den myten men nu har jag helt ändrat uppfattning. För en som är lik en själv blir på sin höjd en något bättre spegelbild av mig själv. Och mig själv har jag fått dras med hela livet så varför ska jag dessutom umgås med en till som är nästan likadan???Så jag har skippat alla de gamla kriterierna. I stället går jag på två saker: magkänsla och himlastormande knull. Det räcker. Så ett litet tips till alla er som dejtar försiktigt, tar reda på en jävla massa om vad den andre gillar för mat, politik, musik, kläder, väder... och annat oväsentligt. Skit i det. Ställ bara en fråga till magen: känns hon/han bra? Vill jag ha sex med henne/honom? Om svaret är ja på de två frågorna, säg att du vill provknulla. Efter det vet du allt du behöver veta.//M

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Omröstning

VAD är du (?!?!)
 Emo Girl
 Emo Boy
 Rocker Giiiirl
 Rocker Guy
 Schlager Pingla
 Schlager Grabb
 Pop Brittan
 Pop Boyz
 Musik ?!?
 Opera
 Synthare
 Rn´b:are

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23 24 25 26 27
28
29
30
31
<<<
Oktober 2006 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards