Alla inlägg under januari 2008

Av Mela - 10 januari 2008 10:32

Det e försent..

Så e det bara.......

//M

Av Mela - 9 januari 2008 12:50

You feel like a candle in a hurricane
Just like a picture with a broken frame
Alone and helpless, like you’ve lost your fight
But you’ll be alright, you’ll be alright

‘Cause when push comes to shove
You taste what you’re made of
You might bend ‘til you break
‘Cause it’s all you can take
On your knees you look up
Decide you’ve had enough
You get mad, you get strong
Wipe your hands, shake it off
Then you stand, then you stand

Life’s like a novel with the end ripped out
The edge of a canyon with only one way down
Take what you’re given before it’s gone
And start holdin’ on, keep holdin’ on

Every time you get up and get back in the race
One more small piece of you starts to fall into place – yeah

Yeah then you stand – yeah
Yeah, baby
Woo hoo, Woo hoo, Woo hoo
Then you stand – yeah, yeah

Av Mela - 8 januari 2008 19:28

- Åldern e bara siffror på ett papper....
- Åldern har ingen betydelse..
Många säger så om ålderskillnad i förhållande..
Dom vet inte vad dom snackar om..

Nåt år hit eller dit.. De e väl " normalt "...

Åldern har betydelse vare sig man vill de eller ej.
I början säger man att den inte har de, men vill inte att den har de.
Kärleken övrevinner allt.. Bla bla bla...
Men som sagt, den har betydelse, och efter några år märks det mer och mer, man ser sakerna som visar ålderskillnaden..
Småsakerna som man sa från början.
Men dom blir större och större.. Sen inser man att dom har en jääla betydelse..

Åldern har en viss betydelse.. Ja !

Den stället till vissa problem.. Ja !


//M
Av Mela - 7 januari 2008 12:25

Denna gången SKA de bli bra...
Pfffft..:
Det blir det juh aldrig....

Å jag har tröttnat på att försöka, nu försöker jag inte ens

längre.

Jag bara "lallar" med ...

Och jag tänker inte Lalla me längre.. Nope.. Även jag kan tröttna.

Och det hra jag gjort nu..


The end..

Vill börja på en ny bok nu.


//M

Av Mela - 5 januari 2008 16:02

Har inte mycke å säga om nåt....
Jag vet vad jag vill...
Vet vad jag borde...
Vet vad jag inte borde...
Vet åxå vad andra tycker....

Å jag skiter fullständigt i vad ni tycker/tänker...

//M

Av Mela - 4 januari 2008 14:43

LOVELY !!!!!!!!!

Av Mela - 4 januari 2008 11:19

Vänner kan man inte få för många av...
Älskar mina vänner !!!!


Sandra: Du & jag å massa äventyr !!!.. * LeR *
Johanna : Du har alltid nyckeln till mitt " rum "....

Ann : My soulmate.. Love you !!..

Jim : You make me smile ....Sen e du galen.. De gillar vi !!

Kenneth : Brutalt ärliga underbara människa.. :)

Heidi : Bästa Kollegan man kan ha !!!....

Ingela : * myyys *.. Min skåning !!

Vonkan : Genom eld och vatten.. I hold on 2 you !!

Tommy : Vi har badat skor, kört moppe,krockat cyklar, livat upp festivaler och blivit för Fulla .. Å vi lever än !!!


//M

( bilden.. Jag, Ann å Christine..Yran 2007 )


Av Mela - 3 januari 2008 11:41

Jag flyr och har aldrig mått så bra i hela mitt liv.

Flyr bort från alla som tror de känner mig, flyr för att slippa förklara varför jag inte vill svara i telefonen, flyr för att slippa vara någon jag inte är.

Börja om från nytt, gå vidare, slippa vara… 

Hur ska jag förklara för mina vänner att jag flyr undan dem utan att såra dem? 

Mitt behov av ensamhet överskrider de flesta människors och hur dumt det än låter klarar jag inte av pressen av att måsta vara en bra vän vilket inkluderar att höra av sig, umgås och bestämma saker och ting i förväg.

Man väljer inte alltid sitt eget helvete utan helvetet väljer dig.

För att överleva måste vi ibland beträda vägar som vi aldrig hade planer på att vandra och som tyvärr oftast är fulla av rötter och stenar.

Om vi lyckas ta oss genom helvetesvandringen kommer nästa stora prövning, att kunna gå vidare och leva bland alla människor runt omkring oss. Oftast inser vi att detta inte är möjligt så istället väljer vi en mask, ett ansikte som egentligen inte är vi, bara för att kunna interagera med den verkliga verkligheten.

Att låta masken falla är farligt, jag vågar inte vara den jag egentligen är samtidigt som det förintar mig att vara den jag inte är.

Hur jag än väljer förlorar jag...

/M

Presentation

Omröstning

VAD är du (?!?!)
 Emo Girl
 Emo Boy
 Rocker Giiiirl
 Rocker Guy
 Schlager Pingla
 Schlager Grabb
 Pop Brittan
 Pop Boyz
 Musik ?!?
 Opera
 Synthare
 Rn´b:are

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5
6
7 8 9 10 11 12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards