Alla inlägg den 8 december 2007

Av Mela - 8 december 2007 22:14

Bästa Svenska Bandet På lääänge...

R.I.P Dave Leppard..


Av Mela - 8 december 2007 22:04

What 2 say...

I realy love this song !!!!

Av Mela - 8 december 2007 22:00

Jag bär på en viss sårbarhet...

Den är som den där lilla rostfläcken i rustningen som gör hela försvaret skört.Med åren och erfarenheterna har en viss bortdomnad infunnit sig men det har nog snarare kommit från att jag börjat bygga murar än att jag fixat rosten på rustningen.

Bakom murarna känner jag fortfarande,bakom murarna gråter jag fortfarande när jag blir sårad...

Det syns bara inte alltid lika tydligt utåt.

Ibland känns det som om jag redan levt tre liv med tanke på erfarenheter som lämnat ärr...Sånt gör mig bara så trött...

Jag är bara en glad prick som vill älska och bli älskad tillbaka...

Det är ju delen av grunden som utgör människan...

Att få bli accepterad som jag är.

Personligen är jag väldigt vidsynt.

Jag älskar att gråta ....

Att gråta av skratt när någon håller nere en och kittlar sönder en inifrån och ut.

Att gråta av lycka,att gråta efter känslan av att ha kommit någon riktigt nära även om det krävts smärta.

Jag älskar att skratta och att le mot andra...

Det är som att ge dem något av sig själv...

En present i form av en leende mun och sprudlande leende ögon...

Att få någon annan att le...

Fullständigt obetalbart:)

En clown och en spexare och ibland totalt utflippat galen...

Ja varför tror ni att folk älskar att ha med mig på fester.

Jag är nästan totalt ohämmad...


/M

Presentation

Omröstning

VAD är du (?!?!)
 Emo Girl
 Emo Boy
 Rocker Giiiirl
 Rocker Guy
 Schlager Pingla
 Schlager Grabb
 Pop Brittan
 Pop Boyz
 Musik ?!?
 Opera
 Synthare
 Rn´b:are

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4 5
6
7
8 9
10 11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards