Alla inlägg den 7 augusti 2008

Av Mela - 7 augusti 2008 21:54

Samtal....

- Hampus

-Öhu....Asså... jaaa..Öööh öhh

- Ja det är Hampus

- Hej det är Michaela ( observera, jag sa heeela mitt namn )

- Öh..Ja ?

- Är.... *****  Där ?

-Nej

-Ööh... Okej.. Men... Öhum.. är är ***  Där ?

-Nej.....Vem är det ?

- Det är Michaela

- vem söker du ?

- jag...Jag söker.... ******.....

- Ja vänta lite...

Rassel Rassel Rassel

- Det e nån konstig.. Michaela säger hon

- Vem??

- Ja hallå där är *****

- Hej de e Michaela

- Vem ?

- Men va faaaaaaaan.. Crazy Woman... Mela !!

- Men va fan säg det...Pallra nu din söta Rumpa hit till jobbet ..Vi saknar dig !!!


Dags och börja jobba igen. .Dom kommer knappt ihåg mig.... =)

Måndag då e CRAZY tillbaka... Jaaa.. de e mitt smeknamn på jobbet..


///   Mela Crazy

Av Mela - 7 augusti 2008 20:50

Vem fan e inte lite LOST IN SPACE ibland.....

Av Mela - 7 augusti 2008 12:31

Läppar som pressas mot varandra.
Mjukt.
Sakta.
Hårt.


Tungor som leker.
Nafsande i underläppen.
Lite lätt sugande på läppen.
Tungan som rör sig över mjuka läppar.
Fjäderlätta pussar.
Varm andedräkt.


Fingrar som rör sig upp på nacken och upp genom håret.
Naglar som river lite löst i hårbotten och ut genom håret.
Läppar som stannar upp för att känna på varandras andedräkt.
Ögon som öppnas och möts i en lång blick.

Tungor som möts.
Tungor som leker.

faaaaaaaan... detta är det enda jag suttit o tänkt på idag.. Kul!!
Idag är det tråkigt att vara själv för idag vill jag kyssas.



//   Mela

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Omröstning

VAD är du (?!?!)
 Emo Girl
 Emo Boy
 Rocker Giiiirl
 Rocker Guy
 Schlager Pingla
 Schlager Grabb
 Pop Brittan
 Pop Boyz
 Musik ?!?
 Opera
 Synthare
 Rn´b:are

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6 7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2008
>>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards