Alla inlägg under juli 2007

Av Mela - 5 juli 2007 21:34


-Så här funkar det
Du är tjej och ser en snygg kille på en fest. Du går fram till honom och säger: "Jag är fantastisk i sängen". -Det är direkt marknadsföring.

Du är på en fest med massa kompisar och ser en snygg kille. En av dina kompisar går fram till honom, pekar på dig och säger: "Hon är fantastisk i sängen". -Det är annonsering-

Du ser en snygg kille på ett party. Du går fram till honom och får hans telefonnummer. Nästa dag ringer du honom och säger: "Jag är fantastisk i sängen". -Det är telefonförsälning.

Du ser en kille på en fest. Du rättar till klädseln innan du går fram och häller upp en drink till honom och frågar "får jag?". Du lutar dig fram och låter dina bröst nudda hans arm, rättar till hans slips och säger: "Bara så du vet, jag är fantastisk i sängen". -Det är PR (Public relations).

Du är på en fest där du ser en snygg kille. Han kommer fram till dig och säger: "Jag har hört att du är fantastisk i sängen". -Det är tecken på ett starkt varumärke.

Du är på en fest. En snygg kille flirtar med dig, men du övertygar honom att gå hem med din kompis istället. -Det är representation.

Din kompis kan inte tillfredställa sin nye kille så hon ringer dig. -Det är teknisk support.

En kille kommer in på en fest. Han blickar ut över lokalen och önskar inget annat än att få alla brudar. Han ställer sig därför på ett bord och vrålar: "Jag är fantastisk i sängen!" -Det är spam.


//Mela

Av Mela - 4 juli 2007 20:57

Vilka är världens bästa sexscener ??

Eftersom ingen någonsin gett mig denna intressanta fråga så måste jag ställa den till mig själv.

Sååå.. utan inbördes rangordning:

Kim Basinger och Alec Baldwin i Getaway. Till 94 % för att filmbolagets pr-maskin kablade ut den urbana mytan att det då lyckliga paret verkligen låg med varandra på riktigt framför kameran.


Sen... Ur den mest romantiska filmen som någonsin gjorts ( enligt mig som hatar smörigt kärleks-dravel).

Holly Hunter och Herveu Keitel i filmen Pianot ... * får rysningar *

I filmen kan inte Holly prata utan uttrycker sig igenom att spela piano och hon ska lära Kietel.

Romantiskt.. starkt.. Naket..Men inte porrigt !!!


Och förstås.. Den klassiska sodomiscenen i Sista Tangon i Paris med Marlon Brando och Maria Schneider och lite nykärnat franskt smör -

svårare än så är det inte att få till filmhistoriens mest omtalade sexscen.

Nu kan jag tycka att det r något som gått förlorat i dagens blankputsade Hollywood.

Vore det inte roligare med smutrealistiskt snusk, istället för överkoreograferade,parfymreklamsliknande ursäkter till sexscener istället ?

//M


Av Mela - 4 juli 2007 19:53

Jag e bara så jävla Cool...
Å du e inte ens i närheten..

Mooahahahaha !!!

Presentation

Omröstning

VAD är du (?!?!)
 Emo Girl
 Emo Boy
 Rocker Giiiirl
 Rocker Guy
 Schlager Pingla
 Schlager Grabb
 Pop Brittan
 Pop Boyz
 Musik ?!?
 Opera
 Synthare
 Rn´b:are

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4 5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Juli 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards