Direktlänk till inlägg 15 juli 2007

Att vara eller inte vara

Av Mela - 15 juli 2007 20:36

Nu när jag va i Östersund satt jag och min bror och pratade lite smått.

Han berättade att han hade varit på en GAY klubb me en kompis..
- jaha sedär va min kommentar..

- Ja asså.. HAn ville... Jag e juh inte sån...

- Sure... what ever.. Hur va det då??

Han berättade att det va lite "pinigt" han kände sig illa till mods och sen såg han sin kompis Hångla me en Transa..

Jag brister ut i asgarv å frågar - Va hon snygg då ??

broder tittar bara på mig å skakar på huvudet och fortsätter att berätta historien som slutar med att kompisen berättar att han är Bisexuell, vilket min bror får kväljningar av och lämnar klubben och den hånglade kompisen å transan..

Jösses !!!

Nu kan inte min bror umgås me den " bisexuella kompisen".. Observera att förut hette han bara " Kompisen ".. NU.. BISEXUELLA Kompisen...

- why not frågade jag...

Men.. Äckligt juh...

Men hallå??.. tror du han vill knulla dig eller ??.

Broder - Näää.. men det e äckligt...Och han har varit Bi i mååånga år..

Jag - Jaaa.. Men dåså.. Har han inte försökt jaga dig i säng än varför skulle han då göra det nu ??......

Det blev för myucke för min bror.. Han ville inte prata mer om detta..

Men denna diskussionen fick mig att gnugga geniknölarna och börja fundera..

Varför ?!? Varför är så många Heterosexuella rädda för Bi- och Homosexuella ?? .. Å särskilt killar..

Jag är Bisexuell... Och jag jagar inte alla tjejer.. Jag vill inte Knulla alla på 2 ben..  Hell no... !!!!

Många som får veta att kompisen är bi / homo blir äcklad och tar avstånd, dom blir osäkra... Av vilken anledning..

Om nu dom själva vet att dom e Heterosexuella behöver dom inte oroa sig.. Skulle nu " den bisexuella eller homosexuella" börja visa intresse, säg nej för guds skull...

VI e inga sexgalna monster från Mars... Vi vet vart gränserna går vi åxå.

Please... Så snygga är ni inte !!!!


Jag förstår att många bisexuella och Homosexuella inte säger nåt, i rädsla för att skrämma sina nära och kära..

Jag blev av med en kompis när " jag klev ut".. men alla andra accepterade mig.. underbara som dom är...

Många kompisar sa - Cooolt.. Jäklar va många du kan leka me nu...

Du har dubbelt så stor chans att få gå hem me nån från Krogen. 

Bah.. eller hur.. Som sagt.. Inget sexmonster för att jag e Bi.. .:o)


Men snälla ni...

Alla e lika mycke värda..

Alla är vi olika...

Men lika mycke värda...


//Mela... :o)


 
 
Ingen bild

maria

29 juli 2007 19:40

Lika delar okunskap och oförstånd samt att det har ju gått mode i detta oxå...

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

OFF

Av Mela - 11 augusti 2008 20:35

Nu finns inte denna bloggen mer..   http://skjutenskata.blogg.se/?tmp=11203413   Dit ska ni bege er om ni vill läsa... ...

Av Mela - 9 augusti 2008 12:57

Hamnade hos Camilla på frulle... E juh den vanliga " lördags-rutinen" liksom.. Vi har allti lika kul hon och jag... Vi skäller lite på barnen som allti får nåt tok-fnatt och ska slåss eller kasta saker... Sen dricker vi för mycke kaffe och svär äver...

Av Mela - 8 augusti 2008 11:12

Jag kommer inom en snar framtid Byta denna bloggen till en annan......   http://skjutenskata.blogg.se/   Så nu vet... Men håll koll här.. Får så länge bloggar jag här.. =)   Hoppas ni läsare följer me mig till andra Bloggen sen..     // Mela ...

Av Mela - 8 augusti 2008 09:45

Regnar idag också. Och har gjort hela natten... Kl.04 satt jag i köket en stund, tittade ut när det regnade... Jag älskar verkligen regn.... Mycke regn...... Jag mår bra när det regnar..Sitta och bara lyssna på regndropparna mot fönstret.... Underbar...

Av Mela - 7 augusti 2008 21:54

Samtal.... - Hampus -Öhu....Asså... jaaa..Öööh öhh - Ja det är Hampus - Hej det är Michaela ( observera, jag sa heeela mitt namn ) - Öh..Ja ? - Är.... *****  Där ? -Nej -Ööh... Okej.. Men... Öhum.. är är ***  Där ? -Nej.....Vem är det ? - Det är Mich...

Presentation

Omröstning

VAD är du (?!?!)
 Emo Girl
 Emo Boy
 Rocker Giiiirl
 Rocker Guy
 Schlager Pingla
 Schlager Grabb
 Pop Brittan
 Pop Boyz
 Musik ?!?
 Opera
 Synthare
 Rn´b:are

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4 5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Juli 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards